Nu Online
Momenteel zijn er 316 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

het is bijna zover...

6-7-2010 13:22:27
Dag medebruidjes

Binnen 3 dagen en 10 uur is het zover.. Iets wat zover af leek is nu plots heel dichtbij aan het komen en de eerste zenuwen zijn er intussen ook :-)
Wou even kwijt dat ik een supervrijgezellen achter de rug heb. Mijn getuige heeft dat echt fantastisch gedaan! iets gaan eten : broodjesbuffet met groentjes, dan richting sauna waar de cava en hapjes al klaar stonden, zaaaalig. Plots werd ik opgebeld voor een verrassingsrugmassage, weer zaaalig. Daarna richting centrum van Gent waar alle vriendinnen een playbunny outfit kregen ; roze konijnenoortjes, een strikje en staartje :-) was echt hilarisch. Ik kreeg een nonnenpak opgezet, op het eerste zicht vond ik dit niet zo super, maar ik heb mijn rol zo goed mogelijk vervuld en had uiteraard veel bekijks :-)
Dan een boottocht gedaan met uiteraard weer cava en daarna zijn we gaan eten met een verrassingscocktail voor mij. Daarna naar de karaokebar waar ik een quiz over mijn toekomstige moest oplossen. Voor de twee foute antwoorden moest ik dan als straf een verzoeknummer zingen en dan nog een stapje in de wereld gaan zetten en gaan shaken.. Het was echt super, mijn getuige wist dat ik niet zo voor die opdrachtjes ben, dus ze heeft dat super opgelost. Ik heb echt genoten.

En zaterdag is het dus zover , onze trouwdag. Laten we hopen op mooi weer, want het ene weerbericht voorspeld onweersbuien (please NOT) en het andere stralende hitte... achja, we zien wel...
Ik wens iedereen nog veel succes met de voorbreidingen en beloof jullie een verslagje te schrijven achteraf als afscheid aan dit forum ook. Het stelde me altijd gerust om de verhalen van andere bruidjes te kunnen lezen, dus dat is het minste wat ik nog kan doen. geniet ervan met volle teugen en tot binnenkort ! ;-)

Groetjes
Annelien
xxx

Annelien
10-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1145

Deborah
17-7-2010
 Meld misbruik6-7-2010 13:46:32

Het zal heel mooi weer zijn en een prachtige dag :-) wij trouwen vrijdag voor de wet en volgende week zaterdag voor de kerk.... SPANNEND !!! :-)
Veel plezier op jullie dagje en geniet ervan !!!

Heidi
10-7-2010
 Meld misbruik6-7-2010 19:54:32

hallo,

Ik trouw dus ook aanstaande zaterdag en we zullen moeten afwachten wat het weer zal zijn. Ik zal alvast stralen ... en de rest zien we wel.

Veel succes.
Heidi

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...