Nu Online
Momenteel zijn er 465 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

we geraken er niet uit

6-7-2010 18:09:04
Hallo iedereen,

Mijn vriendin en ik geraken er maar niet uit welke kledij we zullen aantrekken op ons huwelijk?
Wij gaan doorgaans beiden sportief of casual gekleed door het leven. Natuurlijk mag het op ons huwelijk net iets meer en net iets anders zijn. Ik ben er mij goed van bewust dat er hieronder ook al een vermelding staat over een zoektocht naar bruidskledij....Dat hebben wij ook gelezen maar ik moet eerlijk zeggen, de pakjes ( broek en top of broekpak die daar te zien zijn., zijn echt ons ding niet!) Ook de websites zijn weinig belovend.
Wij willen beiden gekleed in een broekpak maar toch ook vrouwelijk, maar dan ook echt niet te, want dan zijn we echt onszelf niet meer!
Zijn er mensen die ons kunnen helpen bij onze zoektocht. Wij wonen aan de kust en trouwen in mei 2011, ik vermoed dat we nog wat tijd hebben maar ik wil toch graag weten in welke richting we moeten beginnen zoeken want via internet zie ik enkel bruidskledij die echt niet aan ons besteed is.
Misschien is het onze leeftijd??? We zijn beiden door de 40j en de één wat volslanker dan de ander...maar dat wil toch niet zeggen dat we geen trouwkledij kunnen vinden of wel ????
Graag jullie mening,
Martine en An

An
13-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1773

Mila
5-6-2010
 Meld misbruik6-7-2010 18:32:39

Je kan altijd iets laten maken op maat. Dan is het 100% zeker jullie ding.

sofie
10-7-2010
 Meld misbruik6-7-2010 19:07:16

Mijn moeder heeft haar kleren in Vomac gevonden, in Oostkamp. Veel merken, grote winkel, en behulpzame verkoopster.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik6-7-2010 19:24:05

Misschien dan eerder kijken bij de suitekledij... Daar vind je sneller broekpakken dan bij de echte trouwkledij.

Heleen
10-7-2010
 Meld misbruik6-7-2010 21:02:15

Ik heb even gegoogled.
Ik zou vooral nu gewoon plaatjes zoeken, zodat je weet WAt je zoekt. Heb ik ook gedaan voor mijn jurk.
aan de hand van de plaatjes kun je iets moois laten maken of in de winkels gericht vragen.
Ik heb eindeloos veel winkels aan de telefoon gehad en uitgelegd wat ik zocht en allemaal hadden ze het in huis (niet dus). Op het laats ben ik ze dus gaan mailen, zodatr direct duidelijk was waar ik het over had.
Ik vond deze wel mooi en origineel. Ik weet niet of het jullie smaak is.
(je moet wel goed kijken, staan ook veel jurken op)

Succes groetjes Heleen

http://www.weddinginspirasi.com/2010/01/07/pronuptia-wedding-dresses/

http://alwaysandriweddingdesign.blogspot.com/2010/01/fashion-inspiration-circa-vintage.html

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik7-7-2010 8:05:08

@Heleen, dat zoeken ze volgens mij net niet.. ;)

zou kijken naar de mooiere, chiquere kledingboetieken en hun witte tinten als je niets vindt in suitekledij (want die zijn vaak niet wit, of is dat geen vereiste?)

Zelf koop ik niet zo in die boetieks, ni zo portemonnevriendelijk, maar met solden ofzo ne keer naar Mayerline, Sarah Pacini, Mer du Nord, dat soort dingen? Zeg nu maar paar die'k ken, maar zo zullen wel veel boetiekskes zijn, heb dit ook voor volslankere dames, in Brussel paar. Bij Paprika (42-52) heb je ook wel wat, maar of 't erg feestelijk is, weet ik niet, ken 't eigenlijk enkel van naam.

Succes in ieder geval, 't scheelt dat je nog klein jaar tijd hebt! :)

fatimma
18-6-2011
 Meld misbruik7-7-2010 13:22:48

Jullie kunnen zeker trouwkledij vinden!!! wat zeg je nu der zijn zelfs special kledinglijnen voor bruidjes met maatje meer maar maatje meer begint eigenlijk maar vanaf 42 dus
en die broekpakken gaan zoiezoo wat groter van maat. Trouwens ;) echt een kleedje passen hoor wie weet wordt het dan toch een kleedje
trouwens hier is een site met wat broekpakken bij elkaar :)

http://www.assepoesterfeestkleding.nl/bruidsmode/trouwjurken/trouwen-in-een-broekpak/index.php
groetjes
Fatimma

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik7-7-2010 19:09:08

Amai, op die Assepoesterpagina staan wel héél leuke jurken en broekpakken!!!

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik10-7-2010 11:09:23

Ladybird heeft collectie idd voor grote maten,heb 't boekske daarvan hier liggen als er interesse in is. Stuur dan wel berichtje voor adres...

An
13-5-2011
 Meld misbruik13-7-2010 18:51:00

Hey ,

Bedankt voor de reacties hoor. Inderdaad wat helene voorstelt is niet ons ding. Wel zullen we eens naar Oostkamp gaan kijken. Op maat maken, misschien wel maar waar en we zijn niet van plan om 1000 euro te geven aan onze kledij. Ik zocht anders ook eens te huur, maar helaas zag ik enkel mannenkostuums :-(.
Kathleen, ik hoop dat je ons adres ontvangen hebt...
De assepoesterpagina vinden we wel leuk, maar naar Nederland voor onze kledij??? en dan nog een paar keer terug om te passen, vinden we ook niet zo'n best idee...
Dus jah, we zijn er inderdaad nog niet uit.
Indien nog tips, altijd welkom

Groetjes An en Martine

fatimma
18-6-2011
 Meld misbruik23-7-2010 16:46:29

Hoi An en Martine

De assepoester pagina is idd wel leuk en zoals je zegt Holland is wat ver (was voor mij ook zo hoor) maar het is wel een goede site om overzicht te hebben over welke merken leuke broekpakken hebben zo kan je hier in belgie dan de winkels opzoeken die die merken hebben. Ik deed het alvast zo Trouwens ikzelf ging naar Scarpelini in Oostende (ben zelf van streek Erpe Mere) dus das ook nog een eindje maar kmoet uiteindelijk nu nog 2 of 3 keer gaan eens voor de 1ste pas daarna 2 de en dan normaal ophalen heeft de mevrouw me gezegd. Die hebben daar een super groot aanbod, van zowel avondkleding, suite kleding en bruidskleding, je zou da echt nie zeggen als je die winkel vanbuiten ziet, tot je binnenkomt! ik deed 4 bruidswinkels en in de 3 andere werd ik nog niet voor de helft zo vriendelijke behandeld als daar echt een top winkel! (ik zag daar super mooie avondkleedjes voor nog geen 150 euro EN ZE DOEN DAAR SOLDEN OOK :-) )
succes in jullie zoektocht en laat weten wat het werd!
groetjes
Fatimma

An
13-5-2011
 Meld misbruik23-7-2010 19:17:10

hey Fatimma bedankt voor je reactie, wij gaan er zeker eens langsgaan want wij wonen in Oostende, dus bij deze, leuke winkel en dichtbij, alvast bedankt

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info