TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Mila
5-6-2010
|
6-7-2010 18:32:39
Je kan altijd iets laten maken op maat. Dan is het 100% zeker jullie ding.
|
|
sofie
10-7-2010
|
6-7-2010 19:07:16
Mijn moeder heeft haar kleren in Vomac gevonden, in Oostkamp. Veel merken, grote winkel, en behulpzame verkoopster.
|
|
Véronique
31-7-2009
|
6-7-2010 19:24:05
Misschien dan eerder kijken bij de suitekledij... Daar vind je sneller broekpakken dan bij de echte trouwkledij.
|
|
Heleen
10-7-2010
|
|
|
Kathleen
24-7-2010
|
7-7-2010 8:05:08
@Heleen, dat zoeken ze volgens mij net niet.. ;)
zou kijken naar de mooiere, chiquere kledingboetieken en hun witte tinten als je niets vindt in suitekledij (want die zijn vaak niet wit, of is dat geen vereiste?)
Zelf koop ik niet zo in die boetieks, ni zo portemonnevriendelijk, maar met solden ofzo ne keer naar Mayerline, Sarah Pacini, Mer du Nord, dat soort dingen? Zeg nu maar paar die'k ken, maar zo zullen wel veel boetiekskes zijn, heb dit ook voor volslankere dames, in Brussel paar. Bij Paprika (42-52) heb je ook wel wat, maar of 't erg feestelijk is, weet ik niet, ken 't eigenlijk enkel van naam.
Succes in ieder geval, 't scheelt dat je nog klein jaar tijd hebt! :)
|
|
fatimma
18-6-2011
|
7-7-2010 13:22:48
Jullie kunnen zeker trouwkledij vinden!!! wat zeg je nu der zijn zelfs special kledinglijnen voor bruidjes met maatje meer maar maatje meer begint eigenlijk maar vanaf 42 dus
en die broekpakken gaan zoiezoo wat groter van maat. Trouwens ;) echt een kleedje passen hoor wie weet wordt het dan toch een kleedje
trouwens hier is een site met wat broekpakken bij elkaar :)
http://www.assepoesterfeestkleding.nl/bruidsmode/trouwjurken/trouwen-in-een-broekpak/index.php
groetjes
Fatimma
|
|
Véronique
31-7-2009
|
7-7-2010 19:09:08
Amai, op die Assepoesterpagina staan wel héél leuke jurken en broekpakken!!!
|
|
Kathleen
24-7-2010
|
10-7-2010 11:09:23
Ladybird heeft collectie idd voor grote maten,heb 't boekske daarvan hier liggen als er interesse in is. Stuur dan wel berichtje voor adres...
|
|
An
13-5-2011
|
13-7-2010 18:51:00
Hey ,
Bedankt voor de reacties hoor. Inderdaad wat helene voorstelt is niet ons ding. Wel zullen we eens naar Oostkamp gaan kijken. Op maat maken, misschien wel maar waar en we zijn niet van plan om 1000 euro te geven aan onze kledij. Ik zocht anders ook eens te huur, maar helaas zag ik enkel mannenkostuums :-(.
Kathleen, ik hoop dat je ons adres ontvangen hebt...
De assepoesterpagina vinden we wel leuk, maar naar Nederland voor onze kledij??? en dan nog een paar keer terug om te passen, vinden we ook niet zo'n best idee...
Dus jah, we zijn er inderdaad nog niet uit.
Indien nog tips, altijd welkom
Groetjes An en Martine
|
|
fatimma
18-6-2011
|
23-7-2010 16:46:29
Hoi An en Martine
De assepoester pagina is idd wel leuk en zoals je zegt Holland is wat ver (was voor mij ook zo hoor) maar het is wel een goede site om overzicht te hebben over welke merken leuke broekpakken hebben zo kan je hier in belgie dan de winkels opzoeken die die merken hebben. Ik deed het alvast zo Trouwens ikzelf ging naar Scarpelini in Oostende (ben zelf van streek Erpe Mere) dus das ook nog een eindje maar kmoet uiteindelijk nu nog 2 of 3 keer gaan eens voor de 1ste pas daarna 2 de en dan normaal ophalen heeft de mevrouw me gezegd. Die hebben daar een super groot aanbod, van zowel avondkleding, suite kleding en bruidskleding, je zou da echt nie zeggen als je die winkel vanbuiten ziet, tot je binnenkomt! ik deed 4 bruidswinkels en in de 3 andere werd ik nog niet voor de helft zo vriendelijke behandeld als daar echt een top winkel! (ik zag daar super mooie avondkleedjes voor nog geen 150 euro EN ZE DOEN DAAR SOLDEN OOK :-) )
succes in jullie zoektocht en laat weten wat het werd!
groetjes
Fatimma
|
|
An
13-5-2011
|
23-7-2010 19:17:10
hey Fatimma bedankt voor je reactie, wij gaan er zeker eens langsgaan want wij wonen in Oostende, dus bij deze, leuke winkel en dichtbij, alvast bedankt
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|