Terug naar overzicht
Hey, Eline, Idd nog 24 daagskes. Morgen gaan wij de ringen afhalen. Nog te doen: misboekskes drukken, gastenboek verder afwerken en drukken, donderdag definitieve keuze bloemen maken en kleedje afhalen. En voor de rest de laatste dingetjes zoals drank en nog eten, ook decoratie voorzien gedurende de dag. De laatste week nen definitieve listing maken zodat iedereen weet wat hem/haar te doen staat :-) Bvb chauffeurs auto's, bepaalde foto's fotograaf, enz. Zaterdag moet iedereen bij ons bevestigd hebben. Ik denk dat er zo'n 130 ipv 150 komen naar ons huwelijksfeest. Wel bijna de helft van de uitgenodigden op de receptie die niet komen.... Grtjs
Hoi, het zal er snel zijn he :-) Leuk! Ik vertrek vrijdag als coördinator op taalkamp, en dan is het nog twee weken.Wat moeten we dan nog doen? - tweede pas kleed op 19 juli - afhalen huwelijkskaars - afhalen driewieler bij collega voor bruidskindje in de kerk - tour is maken met onze ceremoniemeester, paar dagen voor den trouw - misboekjes binden - schoenen inlopen!!!!! - Laatste afspraak met pastoor - snoepzakjes vullen - voor de tafelindeling zakjes vullen - kaartjes schrijven voor de tafelindeling - Kostuum bruidegom halen - nog eens bevestigingen vragen aan alle mensen die meewerken aan den trouw (je weet maar nooit) - Vrienden vragen om te filmen Pff, als ik die lijst zie, krijg ik de rillingen :-) Hopelijk komt het goed Veel succes! Joke
Hehe ja inderdaad, de zenuwtjes komen meer maar nu beginnen het zo van die kriebelende zenuwen te zijn van verlangen :-)... Ik moet ook nog schoenen inlopen maar er ook nog kopen :-o. Ik hoop dat ik nog iets vind hoor van schoenen. Mijn ene schoen is groter of andere dus fout van de winkel maar ja. Groeten