Terug naar overzicht
Hoi Jolien, wij hebben vandaag onze ringen van Fede di oro gekregen. Er is speciaal iemand van Izegem naar Antwerpen gekomen om ze te leveren aan huis, echte service, en ze zagen er super uit! Wij zijn echt tevreden! Veel succes met de voorbereidingen, bij ons is het al bijna zover!
Hey Jolien, Wij trouwen in mei 2011, maar ik vraag me nu af??? Je schrijft dat je de datum en het uur in het stadhuis bent gaan afspreken, maar je kan toch maar pas 6 maand op voorhand aangifte van het huwelijk doen...of ben ik hier compleet fout. Wij trouwen in Beveren op het kasteel "Cortewalle" op een zaterdag. Spijtig genoeg kan je daar 's zaterdags enkel maar in de voormiddag trouwen, en we zouden graag het laatste tijdstip kiezen:11.30 u. Iemand van de burgelijke stand wist me te vertellen dat, wie eerst is op het gemeentehuis voor aangifte op 22 november (zes maand op voorhand dus) ook het uur kan kiezen, en als je iets te laat bent heb je pech natuurlijk. Weet hier iemand iets over???
Hoi Veerle, Dat is inderdaad zo. Wij konden reserveren vanaf augustus. Enkele weken geleden moesten we naar het gemeentehuis voor ons buitenlands paspoort. We hebben navraag gedaan en konden onze datum en het uur al voorlopig laten noteren. We moeten dan nog eens terug om het definitief vast te leggen. Maar nu zijn we wel al zeker dat we 11u hebben zoals we wilden! Misschien eens informeren of dit bij jullie ook kan? Groetjes
Ok, bedankt Jolien. We zullen dan ook maar eens eerst gaan informeren om het gewenste uur te gaan afspreken. Eerst is eerst niet waar. groetjes terug
Hallo Jolien! Wij trouwen in februari 2011 en gaan normaalgezien deze zaterdag naar Fede Di Oro.. Ben benieuwd! groetjes