Terug naar overzicht
Hey, ik heb eigenlijk geen idee of dit veel is of niet... Wij werken namelijk niet met een thema en moeten ook onze zaal niet versieren...Het aandenken voor de gasten zal een foto van ons zijn. Maar tja... onze foto's zullen ongeveer 2,5 euro het stuk zijn (maal 200 ongeveer...) Dan zit je toch ook aan een bedrag van ongeveer 600 euro zonder in jullie geval dan versiering... groeten, astridenbart110910.bruiloftsite.nl
wij geven een glazn theelichtjeshouder met een theelichtje in natuurlijk en dat is per stuk 1.50 zonder theelicht en lintje. wij hebben ongeveer een 70tal dus reken maar en ik vind dat de prijs dan ook meevalt en de mensen zijn er dan achteraf ook nog iets mee, want een foto wordt vlug aan dde kant gegooit
De tafelversiering kost bij ons een 200€ en 't is echt prachtig, stijlvol en origineel, net als de bedankjes, die ook ongeveer zoveel zouden kosten (voor 120 mensen), maar die we zelf gaan maken (anders kost het ons 600€ voor ongeveer hetzelfde resultaat). Het is allemaal in ons thema, dus perfect op maat gemaakt :) Dus wij betalen in totaal zo'n 400€ voor 120 mensen!
Hallo, dank je voor de reacties. We zitten echt met dilemma. Het zou echt wel ietske speciaals zijn en iets dat volgens mij niet of toch zeker niet vaak gegeven wordt door trouwkoppels. Het past ook helemaal bij ons, maar ja prijskaartje is niet laag. Maar het frustrerendste is eigenlijk dat die mensen in kwestie voor ons al héél mooi prijsje gemaakt hebben (alles bijna aan helft van de prijs) dus dat het ook ergens wel een uniek aanbod is... Maar ja prijskaartje is allesbehalve laag. We zullen dus nog eens moeten nadenken en wikken en wegen wat we nu juist gaan doen... groetjes
Wij hebben zo van die breinbreker-puzzels gekocht in meerdere varianten, in 'n zakje met onze opdruk zoals uitnodiging. Dat kost ons ongeveer € 3,00 per persoon... vond ik ook leuker dan gewoon 'n foto die je te duur betaalt voor wat het is, zo'n foto kan achteraf nog maar dan aan 5 cent per stuk. :)
Ik verschiet enorm van deze prijzen! Hallo, €1000 is niet niks, hé... Ik denk dat het écht wel al iets uniek moet zijn, wil je dat de mensen het bewaren... Wij gaven een foto en dat heeft ons voor 150 foto's +/- 100 euro gekost. De feestzaal richtte de zaal zelf in. Al die prulletjes zegt ons niet zoveel, kost net wat geld en wordt ook niet bewaard... Ik vind zo'n "gadgets" dan eerder iets voor een geboorte.
Ik denk dat je gewoon moet kijken of het in je budget past of niet :) ik heb ook hele dure juwelen gekocht voor ons huwelijk, gewoon omdat ik ze perfect vond en er graag die meerprijs voor over had. Moest ik nu andere bedankjes vinden die nog specialer zijn en beter passen, maar meer kosten, dan zou ik ook wel veranderen als ze in ons budget zouden passen hoor :)
heeft iedereen hier een bedankje voor de gasten ? bij ons wordt dat zo niet gedaan eiegenlijk....
@Linsay: bij ons ook niet hoor! Er wordt wel een foto nadien opgestuurd meestal.