Nu Online
Momenteel zijn er 472 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Meora

7-7-2010 12:06:38
Hallo,
Heeft iemand ervaring met zo'n video-,praatpaal?? Wij vinden het een origineel idee als vervanging voor een gastenboek, maar weet niet of dit genoeg mensen zal aanspreken. Want het is natuurlijk geen goedkoop alternatief en als daar dan maar een paar boodschapjes opstaan zou dat zonde zijn. Dus iemand al zelf op feesten of recepties gezien?

Nog een vraagske, zoek nog een tof alternatief voor de klassieke naamafroeping, welk ik persoonlijk nogal cliché vind, alhoewel het er op zo'n dag wel allemaal bijhoort natuurlijk... Toch liever een iets persoonlijker maar wel stijlvol ideetje... iemand?

Succes aan iedereen die ook volop in de voorbereidingen zitten XX

ruth
17-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1018

Tanja
12-6-2010
 Meld misbruik7-7-2010 13:40:46

Hallo,

Onze videograaf had ook een babbelbox georganiseerd op ons feest.
Hij heeft wel gewacht tot 1u 's nachts om ermee te starten zodat iedereen al volop aan't feesten was en misschien al een glaasje binnen had om losser te zijn.
Nadeel is dan wel dat sommige mensen al weg zijn en andere net iets te dronken een boodschap inspreken. Het uiteindelijk resultaat moeten we nog krijgen maar 't zal er al wel leuk uit.
Wat we ook hadden als vervanging van het gastenboek was een photobox.
Vergelijkbaar met een hokje om pasfoto's te nemen.
Je kon er met max 12 personen in en als je op een knop drukte werden er telkens 4 foto's genomen. Die werden dan in een boek geplakt en daar kon nog iets bijgeschreven worden.
Onze gasten vonden het fantastisch leuk en wij hebben een hele leuk en origineel gastenboek als herinnering.

Voor de tafels hebben wij met tafelnamen gewerkt, en dan werden de gasten per tafel afgeroepen. Veel leuker dan tafelnummers en je kan er iets van jezelf insteken vb landen waar jullie op reis zijn geweest, hobbies, ...

Groetjes en veel succes met de voorbereidingen!

Tanja

Joost

Meld misbruik7-7-2010 23:15:35

Beste Ruth,

Proficiat met jullie huwelijksplannen.
Kijk voor leuke en betaalbare ideeën eens op www.depraatpaaltouch.be, www.hetfeestviltje.be en www.defotocabine.be
Je vindt er vast iets plezants tussen dat bij jullie past!

Groeten!
Joost

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...