Terug naar overzicht
De mensen van de feestzaal zullen dat allemaal in goede banen leiden. Gewoon genieten en u verder van niks aantrekken. Dat valt allemaal in zijn plooi.
I.v.m. het uur van het dansfeest, dat kan je best aan de feestzaal vragen, zij hebben daar ervaring mee. Wij hadden een diner (geen buffet) en tijdens het diner was er gewoon achtergrondmuziek van de feestzaal. Vanaf het dessertenbuffet begon de dj al wat nummertjes te spelen. Zou je de taart niet na het eten doen (uiteraard met een pauze tussen waarbij jij en je partner al eens kunnen rondgaan en bij alle tafels een babbeltje doen) en pas daarna de openingsdans? Dat lijkt me eenvoudiger om het feest in gang te houden. Wij hadden afgelopen weekend een trouwfeest waarbij tijdens het dansfeest plots de muziek werd stilgelegd voor een dansoptreden van de dansgroep van de bruid. Plots zat de sfeer er niet meer in... De mensen op de dansvloer wilden echt nog verder dansen, maar moesten dus gaan zitten. Het duurde toch wel even voor de dansvloer weer vol stond...
Ik heb dat ook gevraagd aan de mensen van de zaal en onze indeling is : - 17-19u : receptie - 19-22u: voorgerechtenbuffet, soep en hoofdgerecht - 22-22u45 : receptie voor mensen van het avondfeest -22u45-23u30 : dessertenbuffet - 23u30 : openingsdans Dat
Bedankt voor jullie recties allemaal, misschien is het idd beter om de taart wet vroeger te laten komen zodat het dansfeest niet in 2 gahakt wordt... Het zou zonde zijn moest er nadien niemand meer op de dansvloer komen... Groetjes!
Een dansfeest in twee hakken is een groot risico.Het kan meevallen maar in de meeste gevallen is dat andersom. Neem best het dessert voor de dans,als het buffet is wordt het door de zaal toch meestal terug gezet of blijft het nog een tijdje staan zodat mensen tussendoor nog eens kunnen aanschuiven als ze dit wensen. Voor mijn aankomst in de zaal speelt de zaal achtergrondmuziek:meestal met hun eigen materiaal maar sommige zalen gebruiken mijn discobar en micro voor de afroeping. Op andere plaatsen wordt ik dan gevraagd om dit te doen want soms werk ik iets uit speciaal voor koppeltjes die daar om vragen. Als dj ben ik in de zaal nog voor het hoofdgerecht op tafel staat en ik neem onmiddellijk over van de zaal en zo sta ik niet te wachten voor als het tijd is om de dans in te zetten. Zo krijgen de mensen al een voorsmaakje voor de avond zelf