Terug naar overzicht
Wij geven suikerbonen aan de gasten mee. Achteraf denk ik wel nog een foto op te sturen naar iedereen. Groetjes!
Hey Greet, Wij hebben in onze vriendenkring nogal veel Duvel drinkers, dus hebben wij Duvel etiketten laten namaken met onze naam erop ipv 'Duvel'. Deze stickers hebben we dan op Duvel flesjes geplakt en cadeau gedaan aan de mannen. Voor de vrouwen hadden we hetzelfde maar met mini flesjes schuimwijn. Vrienden van ons hadden van die kleine sleutelhanger-lampjes met hun naam op, die hangt nog altijd bij onze sleutels. Groetjes, Tanja
bedankt voor de reakties! dat van die sleutelhangers met lampjes vind ik ook wel leuk!
Wij laten door fotograaf van iedereen die binnenkomt een foto nemen (in retro kader). Ze krijgen op einde van feest een lege fotokader mee met papiertje in dat ze hun foto nog krijgen en deze foto sturen we mee op met ons dankkaartje.
Wij zijn nog aan het twijfelen...maar het zal waarschijnlijk een doosje met 2 pralines worden, die voorzien zijn met onze initialen.
tinne, ook leuk! eigenlijk wel iets voor ons! we houden het echt heel simpel, enkel receptie met 10 tal hapjes en drank zoveel ze willen voor een 2 a 3 tal uur, dan wa pralinekes meegeven is wel goed idee vind ik! hoe doe je dat met die initialen? zijn die voorgedrukt in het doosje?
Wij laten champagneglazen zandstralen met onze namen. Tijdens de receptie krijgen onze gasten dan hun aperitief in die glazen geschonken. Tijdens de maaltijd worden die afgewassen en na het feest mag iedereen een glas meenemen. Misschien sturen we nog een foto achteraf op, daar zijn we nog niet helemaal uit. Groetje!
Wij hadden m&m's met onze namen op laten drukken, en iedereen zo een zakje. Onze fotograaf had ook al zijn materiaal mee zodat die foto's ter plaatse kon printen en dan heeft iedereen nog een foto meegekregen (dat scheelde ons weer een postzegel) groetjes Prisca
Wij hadden achteraf een bedankingsfoto opgestuurd. Zo'n kleine cadeautjes zijn ook wel leuk, maar soms zijn er mensen die je toch wil bedanken die niet naar je feest komen... Dan is het gemakkelijk dat je een foto kunt opsturen.
Hey, Wij hebben Rode Lederlook Theelichtje met daarin tulle met rode wen witte minihartjes :-) Mss gaan we nadien nog een foto opsturen ;-) xxxx
Hey Wij hebben zakjes gevuld met 2 senseopads in, een melkje en een suikertje , dan hebben wij daaraan een kaartje bevestigd met "Bedankt, en kom eens langs op de koffie". Wij dachten eerlijk gezegd dat vele mensen dit nie zouden doen en zo zie je ze achteraf nog eens terug. Aan de mensen die niet aanwezig waren op de trouw hebben we een bedankingsfoto opgestuurd. Groetjes en veel zoekplezier nog Petroeska
ik heb balpenne laten drukken met onze naam en datum op. Die heb je in alle prijzen. Heb overal een strikje en bedankkaartje rond gedaan en in een leuk mandje gestoken.
je kan eens kijken op www.bedankjes.nl daar hebben wij de onze gevonden
merci allemaal! ik heb ondertss prijs gevraag voor een ijzeren sleutelhanger met led lampje aan, daar w dan de namen en de datum in gegraveerd en allemaal apart verpakt voor een heel schappelijke prijs! denk dat we dan nog kleine doosjes met pralines ofzo ook gaan doen zijn er dus nog niet uit!