Terug naar overzicht
Hier vantzelfde. Spannend hé! Tine07/08/2010
Amaai nog niet, heel spannend! Kan jij het geloven dat het over een maand zover is? Groetjes,Edel
nu je het zegt: inderdaad over een maand is het zo ver :-) Had er vandaag nog geen eens bij stil gestaan... Ben vanaf deze week terug aan't werk na 5 maanden zwangerschapsverlof en tja, dan heb je andere dingen aan je hoofd. Maar vanaf volgende week (bouwverlof :-)) vlieg ik er terug in met de laatste zaken af te werken. Moeten jullie nog veel doen? veel aftelplezier!!!
Hey, Viel de eerste werkdag wat mee? En hoe is het met je kindje? Nog veel kleine dingen maar we zitten goed op schema en jullie? Groetjes,Edel
Hier nog een bruidje dat mee aftelt :-)
Ik tel ook héél hard af hoor, ik denk dat ik deze maand op het werk veel aan het wegdromen zal zijn. Ben gisteren eindelijk mijn kleedje gaan passen en nu ben ik al in de 7de hemel, 't was héél mooi en moest enkel maar wat smaller gemaakt worden (hoewel ik niet afgevallen ben maar soit) We moeten enkel nog onze menu voor het etentje met de ouders definitief kiezen, langs de feestzaal om de zaalindeling te bespreken, onze traiteur voor de broodjes het aantal gasten doorgeven en nog een keertje met de dj afspreken om de setlist te bespreken. Allemaal dus nog kleine dingetjes. En a ja ik moet mijn shmink nog gaan kopen (een tante van mij gaat mij shminken). Dat het maar vlug 7/8 is, ik kan al niet meer wachten. Groetjes ilse
Hier nu zelfs minder dan een maand, en toch nog best wel wat prulletjes te doen... Heel de dag is al geregeld, enkel alles voor het avondfeest moet nog beslist worden (tafelindeling, het eten, om hoe laat wat,...) Dan de bedankingetjes voor de kindjes nog in elkaar zetten, ons misboekje in elkaar steken (willen geen standaard boekje, dus 150 stuks zit je wel ff aan...) Proefkapsel en make up nog laten doen... Maar gisteren mijn kleed gaan passen en in tegenstelling tot velen vond ik het nog altijd super mooi. Was zelfs gisteren al moeilijk om de traantjes in te houden, dus de dag zelf maar genoeg zakdoekjes ergens steken ;) Gelukkig heb ik nu 2 maanden verlof, zodat ik alles nog rustig kan regelen.. alle ja, rustig, de stress begint toch stilletjes aan te komen hoor!
Hey, Ik moet ongeveer dezelfde dingen nog doen! Volgende woensdag laatste pas! Ik ben heel benieuwd!Waar trouwen jullie? Wij in Antwerpen en ons feest zal in Keienhof in Kaltmhout zijn! Groetjes,Edel
Dag Edel, Wij trouwen vlak achter jullie (maar dat wist je mss al) en daarna onze viering in de kathedraal. Ons feest gaat door in zaal Outfort te hoboken. Spannend he! Ben eignelijk wel benieuwd naar je kleedje :) Mijn 2e pas zal pas eind juli zijn, dezelfde dag als mijn proefkapsel, dan kan ik alles bij elkaar eens zien.. groetjes
Hey Lindsay, Gaan jullie te voet van het gemeentehuis naar de kathedraal? Ik ben ook heel benieuwd naar jouw kleed!!!! Mijn tweede pas is nu woensdag. En dan heb ik ook mijn tweede proefkapsel en make-up! Van welke winkel komt jouw kleed?Heel spannend allemaal! Groetjes,Edel