Nu Online
Momenteel zijn er 643 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog drie nachtjes slapen!!

7-7-2010 19:02:25
althans slapen!!! ik heb allerhande nachtmerries. Ik draag de verkeerde jurk (een nachthemd), ik kan de locatie niet vinden etc. Het is de afgelopen nachten goed zweten geweest en dan niet van de warmte!!
Ik heb er super veel zin in, maar onbewust ben ik wel een soort stressbal geworden!!

Is dit herkenbaar? Normaal slaap ik rustig tot negen uur (hoef pas om half tien te beginnen) maar de laatste weken ben ik er al voor zevenen uit. Totaal niet gewoon voor mij.

Ik ben benieuwd of er andere stressy bruidjes zijn de dit herkennen.

Heleen
10-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 997

gina
9-7-2010
 Meld misbruik7-7-2010 19:27:28

Hoi!

Arme schat toch, hopelijk kan je toch nog een beetje slapen voor je huwelijk.
Wij trouwen overmorgen maar ik ben momenteel nog de ruste zelf!
Ik verschiet er zelf van

Veel

isabelle
1-8-2010
 Meld misbruik7-7-2010 22:10:36

ik zelf trouw volgende week en heb ook nachtmerries dat de getuige zich overslaapt, dat mijn kleed scheurt enz.. Alvast een fijne dag gewenst

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...