TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Petroeska
16-4-2010
|
7-7-2010 21:57:22
Hey
Mijn kleedje had ook een sleep.
Daar ik ook graag dans, en vooral nie wil dat ik de ganse tijd met zo'n lintje rond men vinger moest lopen, heeft men in de bruidswinkel een manier getoond om die op te spelden zonder dat je je kleed beschadigd. Misschien eens navragen in de bruidswinkel die moeten wel raad weten.
Veel plezier en geniet ervan
het gaat veel te snel voorbij
Groetjes Petroeska
|
|
jessie
24-7-2010
|
7-7-2010 22:34:41
ik heb ook eentje met een lange sleep en die wordt omhoog gespeld met lussen! normaal zetten ze dat altijd aan je kleed! grtjs jessie
|
|
Eva
10-7-2010
|
7-7-2010 22:46:19
ik heb ook een sleepje en op de onderrok hebben ze linten geplaatst op een afstand van elkaar en als je deze aan elkaar knoopt, dan komt de sleep helemaak van de grond en is het alsof je jurk tot aan de vloer komt
vraag dit eens na in de winkel, maar wees voorzichtig als ze het hebben over vastspelden, want ik denk dit dit de stof wel beschadigd
|
|
Dorien
10-7-2010
|
8-7-2010 7:51:22
Hey Margot, Alles hangt ten eerste al van je jurk zelf af. Ik heb net hetzelfde probleem. Mijn jurk heeft een sleep en dikke lagen. Er kan maar 1 lint in om alles op te trekken maar er sleept nog een heel deel op de grond. Ik ben gisteren nog eens naar de bruidswinkel geweest maar er kon geen lint meer bij want da zou al het model weg zijn. Maar ze raadden me aan om met veiligheidsspelden te werken. Wel zo van die grote, die zeker niet scheef trekken en ik moet die ook door drie lagen spelden. Vele bruidjes stoppen dat door 1 laag en dan kan dat gaten trekken. Of ook misschien als je kleed té zwaar is. Wij hebben ook een dans met lifts en drops en ik heb me gerealiseerd dat mijn kleed dat eigenlijk niet toelaat, zelfs al is alles van de grond. Oplossing: vorig weekend hals over kop nog een kort jurkje gekocht en daar ga ik onze openingsdans dan in doen. Waarschijnlijk doe ik daarna gewoon terug mijn bruidsjurk aan.
Veel succes! Dorien
|
|
Annelies
2-10-2010
|
8-7-2010 8:32:11
Hey,
Ik heb al gelezen dat bruidjes voor de openingsdans een ander kleedje aandoen.
|
|
Graziella
12-6-2010
|
8-7-2010 9:54:27
Wel, ook wij hadden een vrij speciale openingsdans -- in eerste instantie vonden wij niets beter dan net voor de openingsdans mijn kleed omhoog te spelden met veiligheidsspelden :-)
Wel, ook dat had niet geholpen want in het midden van Thriller (MJ) gleed ik Royaal onderuit - op mijn smoel !!! Grappig was het wel !!!
Dus oppassen geblazen als je misschien aan hetzelfde denkt !! :-)))) Tijdens het dansen van de Salsa in het eerste gedeelte was er één losgekomen...
Nu het heeft wel voor nog een leukere touch gezorgd moet ik zeggen !! héél grappig om terug te zien nu ...
Veel succes....
Grtjs
|
|
frida
6-2-2010
|
8-7-2010 16:11:02
onlangs was er hoier iemand die het zelfde probleem had en die heeft voor de openingsdans een ander kleedje aangetrokken.
Wie weet ideetje??????????????????????????
|
|
Véronique
31-7-2009
|
8-7-2010 18:21:40
Heb je berichtje beantwoord via pm! ;-)
|
|
Desmet
4-9-2010
|
12-7-2010 14:06:15
Bedankt voor de reacties!
Ik denk dat ik het nog eens zal vragen in de bruidswinkel om met lussen te werken. Ik zou het zonde vinden om op de openingsdans een ander kleedje te moeten aandoen, je kan het al maar één dag aandoen.
Succes nog hé :)
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|