Terug naar overzicht
Dag Delphine als toekomstige bruid die nog zeer veer inspiratie nodig heeft om een misboekje op te stellen zou ik heel blij zijn met een boekje van jullie! Ik stuur je mijn adres via een persoonlijk berichtje. Alvast bedankt!! Groetjes Lien
Hoi, Voor mij hetzelfde :-) zie hierboven groetjes Evie
hallo, ik wil er ook graag altijd eentje ontvangen... ik stuur je mijn adres door... Alvast bedankt ! en nog veel geluk in alles wat je onderneemt! ann x
Ik ook ;-) merci!!
ohhh ik zou ook graag eentje willen hebben... want is niet makkelijk om eraan te beginnen zonder weten hoe... merci alvast
Hallo, Ik heb je ook net een persoonlijk berichtje gestuurd met mijn adres. Super dat je dit wil doen, want alle inspiratie is welkom. Alvast bedankt!
Hallo, Wij zijn getrouwd in mei en ik heb ook nog misboekjes over.. dus voor zij die willen, ik wil er gerust ook enkele opsturen! Groetjes!!
@ brenda & delphine: tof dat jullie dit willen doen. Ik heb een berichtje gestuurd!
Ik heb de mijne aan mijn ceremoniemeester gegeven. Toen ik hem ging boeken voor mijn trouw heb ik van hem ook boekjes meegekregen van andere bruidjes om inspiratie op te voor mijn misboekje. De overschot heb ik gewoon gegeven aan toekomstige bruidjes. groetjes
Ik zou ze niet té snel wegdoen. Vaak zijn er na je trouw nog mensen die een boekje willen, omdat ze zelf door omstandigheden niet bij de viering konden zijn.
Ja, we hebben inderdaad al mensen gehad die nog eentje wilden, maar k heb er gelijk echt nog een stuk of 50 over... Als ik er zelf een stuk of 20 hou, kan ik de rest wel wegdoen. Aan de andere bruidjes: bedankt voor de enthousiaste reacties, hier en in mijn mailbox, jullie mogen tegen volgende week een exemplaartje in de bus verwachten!! Hopelijk zijn jullie er iets mee, en heel veel succes nog met de voorbereidingen. Ps: The married life, 't is een aanrader! :-)
Hey Delphine, Ik heb gisteren het misboekje aangekregen hé! Ne superdikke merci! Heel leuke lay-out en mooie teksten. Wel leuk dat je mensen kent die muziek live kunnen brengen, das toch altijd chiquer hé! GroetjesKelly
Ja, 't was inderdaad wel iets speciaals met het gitaarorkest erbij. Ik speel er normaal gezien zelf bij, en ze waren allemaal enthousiast om te komen spelen tijdens de mis. En gelukkig heb ik de leraars een beetje kunnen beïnvloeden om binnen het concept van de filmmuziek te blijven, om net die stukken te repeteren gedurende het jaar. Ik heb zelf ook de repetities nog bijgewoond, en we waren wel een tijdje bezig met die muziek. Muziek maakt alles af, of het nu live is of via CD. Zoek liedjes die goed bij jullie passen en dan heb je al een heel mooie mis vind ik! Alvast succes met de zoektocht!
Hoi, Als aanstaande bruid die nog een heel misboekje moet maken vind ik het wel heel tof als ik ook nog eentje zou kunnen krijgen.Ik heb een privé-berichtje gestuurd. Bedankt Brenda en Delphine! GroetjesKendra