Nu Online
Momenteel zijn er 582 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat te doen met misboekjes na huwelijk?

7-7-2010 22:56:56
Dag bruidjes!

Intussen is mijn droomdag al een tweetal maand achter de rug, en nu had ik een vraagje, wat te doen met de misboekjes die overschieten? Ik vind het zo'n zonde om ze weg te gooien, na de vele uurtjes ermee bezig geweest te zijn. Zijn er mensen die dit verzamelen? Of bruidjes die ideeën willen opdoen en die graag eentje willen ontvangen? Geef gerust jullie adres door en dan bezorg ik via de post een exemplaar!

Groetjes Delphine

Delphine
8-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 1717

Lien
2-7-2011
 Meld misbruik7-7-2010 23:06:39

Dag Delphine

als toekomstige bruid die nog zeer veer inspiratie nodig heeft om een misboekje op te stellen zou ik heel blij zijn met een boekje van jullie!

Ik stuur je mijn adres via een persoonlijk berichtje.

Alvast bedankt!!

Groetjes
Lien

Evie
16-10-2010
 Meld misbruik7-7-2010 23:10:42

Hoi,

Voor mij hetzelfde :-) zie hierboven

groetjes Evie

ann
27-8-2011
 Meld misbruik8-7-2010 7:18:39

hallo,

ik wil er ook graag altijd eentje ontvangen...

ik stuur je mijn adres door...

Alvast bedankt ! en nog veel geluk in alles wat je onderneemt!

ann x

Tinneke
9-7-2011
 Meld misbruik8-7-2010 8:00:45

Ik ook ;-)

merci!!

rafa
6-5-2011
 Meld misbruik8-7-2010 9:04:37

ohhh ik zou ook graag eentje willen hebben... want is niet makkelijk om eraan te beginnen zonder weten hoe...

merci alvast

Véronique
18-12-2010
 Meld misbruik8-7-2010 9:52:43

Hallo,

Ik heb je ook net een persoonlijk berichtje gestuurd met mijn adres.

Super dat je dit wil doen, want alle inspiratie is welkom.

Alvast bedankt!

Brenda
22-5-2010
 Meld misbruik8-7-2010 10:08:50

Hallo,

Wij zijn getrouwd in mei en ik heb ook nog misboekjes over.. dus voor zij die willen, ik wil er gerust ook enkele opsturen!

Groetjes!!

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik8-7-2010 11:09:51

@ brenda & delphine: tof dat jullie dit willen doen. Ik heb een berichtje gestuurd!

Petroeska
16-4-2010
 Meld misbruik8-7-2010 14:57:14

Ik heb de mijne aan mijn ceremoniemeester gegeven. Toen ik hem ging boeken voor mijn trouw heb ik van hem ook boekjes meegekregen van andere bruidjes om inspiratie op te voor mijn misboekje. De overschot heb ik gewoon gegeven aan toekomstige bruidjes.

groetjes

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik8-7-2010 20:13:24

Ik zou ze niet té snel wegdoen. Vaak zijn er na je trouw nog mensen die een boekje willen, omdat ze zelf door omstandigheden niet bij de viering konden zijn.

Delphine
8-5-2010
 Meld misbruik8-7-2010 21:12:26

Ja, we hebben inderdaad al mensen gehad die nog eentje wilden, maar k heb er gelijk echt nog een stuk of 50 over... Als ik er zelf een stuk of 20 hou, kan ik de rest wel wegdoen.

Aan de andere bruidjes: bedankt voor de enthousiaste reacties, hier en in mijn mailbox, jullie mogen tegen volgende week een exemplaartje in de bus verwachten!!

Hopelijk zijn jullie er iets mee, en heel veel succes nog met de voorbereidingen.

Ps: The married life, 't is een aanrader! :-)

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik16-7-2010 17:19:48

Hey Delphine,
Ik heb gisteren het misboekje aangekregen hé! Ne superdikke merci! Heel leuke lay-out en mooie teksten. Wel leuk dat je mensen kent die muziek live kunnen brengen, das toch altijd chiquer hé!

Groetjes
Kelly

Delphine
8-5-2010
 Meld misbruik20-7-2010 23:25:42

Ja, 't was inderdaad wel iets speciaals met het gitaarorkest erbij. Ik speel er normaal gezien zelf bij, en ze waren allemaal enthousiast om te komen spelen tijdens de mis. En gelukkig heb ik de leraars een beetje kunnen beïnvloeden om binnen het concept van de filmmuziek te blijven, om net die stukken te repeteren gedurende het jaar. Ik heb zelf ook de repetities nog bijgewoond, en we waren wel een tijdje bezig met die muziek.

Muziek maakt alles af, of het nu live is of via CD. Zoek liedjes die goed bij jullie passen en dan heb je al een heel mooie mis vind ik!

Alvast succes met de zoektocht!

Kendra
21-5-2011
 Meld misbruik25-7-2010 19:38:42

Hoi,

Als aanstaande bruid die nog een heel misboekje moet maken vind ik het wel heel tof als ik ook nog eentje zou kunnen krijgen.
Ik heb een privé-berichtje gestuurd.

Bedankt Brenda en Delphine!

Groetjes
Kendra

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info