Terug naar overzicht
Wij doen gewoon ijstaart. Ze wordt door ons aangesneden.
dag Eline bij ons was het ook "gewoon" ijstaart. Wij vonden het net iets meer hebben dan een buffet. Onze ijstaart werd geflambeerd, dus was een supermooi effect. bij de koffie waren er wel nog versnaperingen (pralines, koekjes, nougat,...) voorzien. groetjes Els
Hey Eline, Wij hebben ook enkel een bruidstaart. Maar we hebben wel gekozen voor een amerikaanse bruidstaart met 7 verdiepingen ! Hoop maar dat ze niet omvalt als ze ze de zaal binnenbrengen :))
Ja wij nemen ook ijstaart en geen andere desserten. groetjes Angela
wij hebben enkel een bruidstaart om 24.00u gehad. was een torenhoge taart met veel vuurwerk en 2 mannekes erop! echt super!
wij gaan ook alleen een bruidstaart nemen! ik snap je vraag, bijna iedereen doet dessertenbuffet precies..
@ Els, je brengt me op ideen, we zullen het ook zo doen... Dankuwel :-). @Ellen, inderdaad das hier lijk al heel dessertbuffet en ik met mijn gewoon ijstaartje ;-). Danuwel voor de reacties... Groeten aan iedereen
Wij doen ook ijstaart met vruchten.... persoonlijk vind ik dit lekkerder en zeker als het zo warm weer is...