Terug naar overzicht
Heeeeeel tof nieuws! x
Dan willen wij zeker fotokes zien achteraf Geniet er van! Inge
Ik trouw op dezelfde dag en heb ook pas afgelopen dinsdag mijn eerste pas gehad. Fijn he!!! Ik ben opnieuw verliefd geworden op m'n kleedje, net zoals de 1ste keer dat ik het zag in september. En het zat perfect!!! Ik had spijt dat ik het terug uit moest doen! Het gaat wel enorm warm zijn, en ook moeilijk om te dansen met die lange sleep ma ik heb het er zoooooo voor over :-) Wanneer mag je terug gaan? Ik moet nu den 22ste gaan. Ik kijk ernaar uit!! Dan zal de lengte al een stuk beter zijn want het was nu zeker 30cm te lang. Daardoor was het nu heel moeilijk om te stappen, ik stond er altijd op :-) Whieee, nog 29 dagen en het is zover!!
Mijn tweede pasbeurt heb ik de week voor de trouw (31/7) en dan mag ik het ook ineens mee naar huis nemen. Ergens goed dat het nog niet te lang thuis zal hangen want anders zou ik er constant naar zitten kijken. Ik heb geen sleep genomen en de lengte was blijkbaar al ineens in orde. Jaja nog maar 29 dagen en dan feesten !!!
ik wenste dat het bij mij ook zo vlot liep na de eerste pas totaal in het niets gelopen weet niet wat ik moet doen maarben blij voor jullie allemaal