Terug naar overzicht
Hallo , Ik heb 25 boekjes gemaakt ( 1 per koppel ) . heb dit laten copieren in een copiecenter en heb 8 euro betaald , dus da viel goed mee :-)
Ik heb ze zelf ineengestoken. gewoon mijn misboekje gemaakt in Word.Ben bij bij Ava dikker papier gaan halen voor de voor en achterkant.En op de voorkant heb ik onze namen gezet met in het midden een tekening en vanonder de datum. Het boekje heb ik recto verso afgedrukt en dan de het voor en achterblad toegevoegd en dan gaatjes geperforeerd met daardoor een mooi koordje.Het is gewoon a4 formaat. Kom aan een 116 boekjes voor totaal een 15 euro denk ik.Heb er lang aan bezig geweest maar het was leuk. groetjes Angela
Wij hebben de kaftjes laten drukken bij de drukker zodat de lay-out dezelfde is als van de uitnodigingen en de menu's. De binnenkant ga ik kopieren in een kopie-center en dan ga ik zelf de boekjes in mekaar steken. Wij voorzien 80 boekjes. We verwachten niet heel veel volk. Als we merken dat we boekjes zullen te weinig hebben, kunnen de mensen nog altijd samen kijken.
hey, wij zijn eerst prijs gaan vragen bij drukkers, maar dat sloeg ferm tegen! Gelukkig heb ik een zus die handig is met de computer, zij heeft de voorkant van ons misboekje in dezelfde stijl gemaakt als onze uitnodigingen. Mooi dikker glanspapiertje gekocht in de ava en door de printer gejaagd. Lang leve de kopieermachines en nietjesmachines van het werk. Wij hebben proberen ongeveer uit te rekenen wie we konden verwachten in de kerk (denkend aan trouwen van andere vrienden, fam, collega's) en hebben er dan nog een 20-tal extra gemaakt. Wij hebben wel een boekje pp voorzien. grtj!
Probeer eens meerdere drukkers uit, ipv slechts deze om de hoek. Ook op internet kun je goedkopere vinden, of eventueel alles zelf uitprinten via word. De volgende dag beland alles toch in de vuilbak. mvg www.discovideo.be
Ik schrok er ook van, voor uitnodigingen was dat echt rendabel die verschillende prijsoffertes, maar bleef het bij misboekjes belachelijk duur vinden voor wat 't uiteindelijk is.Mooi dikker, gekleurd papier weest kopen, hebben gelukkig goede laserprinter die dus ook mooi foto op papier print. Binnenkant is sowieso maar standaardpapier en zwarte inkt.Dan ook nog es zo'n nietjesmachine met lange arm gekocht, nog es € 23 euro..Alles tesamen zal het me ongeveer € 50,00 kosten voor 140 boekskes (1 per persoon dus), da's 'n vierde van die zotte prijzen die ze elders vroegen.Gelijk iemand mij ook hier de tip gaf, ga ff gezellig samenzitten met vrienden/familie en je hebt zo al die boekjes gemaakt!
Idem hier hoor. Die zotte prijzen geven wij daar niet voor hoor. Zelf boekje gemaakt in Word en laten afdrukken bij iemand op het werk, gratis dus Rode lintje errond om het samen te houden en klaar. Geen foto's toegevoegd en zo, enkel zwart wit. En het klinkt misschien cru, maar bij de meeste mensen belandt dat toch in de vuilbak hoor uiteindelijk....Letterlijk weggesmeten geld dus.
Wij hebben ze laten maken in het kopiecenter: voorkant op lichtgeel - beige dikker papier: voor 150 boekjes waren wij nog geen €65 kwijt.
Ze zagen er dan zo uit: http://www.facebook.com/profile.php?id=1240628751&v=wall&story_fbid=141882752493231#!/photo.php?pid=734514&id=1240628751
hey, wij hebben die van ons in een copiecenter laten doen 100stuks voor 43 euro