Nu Online
Momenteel zijn er 490 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwkleed grote maat

8-7-2010 13:10:01
Help,een trouwkleed vinden in een grote maat is niet zo simpel pfff en als je dan toch eentje vindt schrik je je een hoedje van de prijzen. Weet er iemand waar je trouwkleden vindt in grote maten zo'n 46-48 ong. regio Oost-vlaanderen. Adresjes waar je suitekledij ook voor de mannen(gewone maten) kan huren mag ook altijd. Wijzelf wonen in Baasrode-Dendermonde. Alvast bedankt.

Nina

Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1641

Annelies
2-10-2010
 Meld misbruik8-7-2010 13:30:13

Beste Nina,
Een kleed vinden mag toch geen probleem zijn. Ikzelf heb maatje 44 en had meer dan keuze genoeg. Ik heb er toen niet echt op gelet maar voor maatje 46-48 mag dat geen probleem zijn.
Mijn kleedje komt van Roeselare, misschien net iets te ver voor u. Maar in Aalst moet zeker iets te vinden zijn.

Voor € 1200 moet je zeker een droomkleedje kunnen vinden.

succes!

Katrien
10-9-2010
 Meld misbruik8-7-2010 14:12:46

Hoi Nina

Ik heb ook ongeveer jouw maat en ik ben bij Lilian Claes in Herentals geweest.
Daar was toch wel wat keuze voor mij hoor. En er zijn er altijd wel die ja aankrijgt, maar niet helemaal dicht achteraan dus zo heb je ook al een idee hoe je ermee staat (ze steken dat dan vast met spelden op je bh zodat het toch wat aansluit.
Bij Lilian Claes nemen ze dan je maten en maken ze het kleed dat je mooi vindt gewoon op maat.
Ik mag trouwens eind deze maat terug voor mij eerste pas. Het is sinds oktober geleden dat ik m'n kleedje nog gezien heb. Ik ben echt wel aan het popelen.

Succes in elk geval!

Nina

Meld misbruik8-7-2010 14:25:42

beiden hartelijk dank voor de tips,enne katrien veel succes ik hoop echt dat ik een jurk vindt want zot of niet heb daarnet op het internet een hele mooi witte gothic jurk gevonden allesbehalve klassiek maar heel mooi

kimberly
22-9-2011
 Meld misbruik8-7-2010 14:40:54

Hallo Nina,
ik heb ook maatje 46 en mijn kleedje komt van 'www.aziexport.be' bij lin en davy Zhang-Broeckx (Merksplas).moet zeggen ze is op maat gemaakt want ze nemen je maten uitgebreid op. mijn kleedje zelf kost 499 euro stola erbij 549€, is van luxe taftzijde,en kon alle kleure krijgen wat ik wilde, ga zien op hun website, en bespreek bij afspraak wat je wilt.
succes!
Mvg Kim

Tanja
12-6-2010
 Meld misbruik8-7-2010 16:03:08

Hallo,

Mijn kleedje was van Linea Raffaelli, en ze maken die in elke maat.
Ik heb het gekocht bij Linx in Leuven, daar hebben ze alle modellen van de collectie, maar je kan dat merk in veel winkels kopen.
Prijzen zijn tussen 1200 en 2200 euro, rok met top apart is altijd iets duurder dan een kleed uit een stuk.

Veel plezier met je zoektocht!

Groetjes,

Tanja

Philip
10-9-2010
 Meld misbruik8-7-2010 19:41:39

Mijn kleedje komt van couture conny in Aalter!
heb er echt veel kunnen aantrekken hoor in die maat!

groetjes,

ann

karen
31-7-2010
 Meld misbruik9-7-2010 12:55:41

Ik heb mijn jurk gevonden bij Mia Monta in Zottegem.
Ik heb de zoektocht zo lang mogelijk uitgesteld omdat ik bang was dat ik niet in de pasmodellen zou kunnen. Sommige waren inderdaad wat klein, maar de winkeldame heeft mij perfect geholpen en het topje dichtgehouden. Een ander pasmodel was dan weer te groot.
Uiteindelijk ben ik met een jurk naar huis gekomen die ik oorspronkelijk niet eens wou aandoen, maar die mij super staat. Mijn mama krijgt er nog steeds tranen van in haar ogen.
Al mijn 'goede' punten worden benadrukt, en niemand die nog gelooft dat dit maat 46 is.

Gewoon een winkel binnenstappen zou ik zeggen, je laten helpen door de verkoopster en genieten...

Veel succes

Nina

Meld misbruik15-7-2010 10:12:20

hartelijk dank voor de vele reacties,stel ik zeker op prijs,ik heb mijn zoektocht ff verdergezet en per toeval op een serie galajurken uitgekomen,heel mooi en in mijn maat het is niet de klassieke bruidsjurk maar ik vindt het prachtig is lang van model en met een klein sleepje en prijs is super dus dit "probleem" is zo goed als opgelost.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info