TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Annelies
2-10-2010
|
8-7-2010 13:30:13
Beste Nina,
Een kleed vinden mag toch geen probleem zijn. Ikzelf heb maatje 44 en had meer dan keuze genoeg. Ik heb er toen niet echt op gelet maar voor maatje 46-48 mag dat geen probleem zijn.
Mijn kleedje komt van Roeselare, misschien net iets te ver voor u. Maar in Aalst moet zeker iets te vinden zijn.
Voor € 1200 moet je zeker een droomkleedje kunnen vinden.
succes!
|
|
Katrien
10-9-2010
|
8-7-2010 14:12:46
Hoi Nina
Ik heb ook ongeveer jouw maat en ik ben bij Lilian Claes in Herentals geweest.
Daar was toch wel wat keuze voor mij hoor. En er zijn er altijd wel die ja aankrijgt, maar niet helemaal dicht achteraan dus zo heb je ook al een idee hoe je ermee staat (ze steken dat dan vast met spelden op je bh zodat het toch wat aansluit.
Bij Lilian Claes nemen ze dan je maten en maken ze het kleed dat je mooi vindt gewoon op maat.
Ik mag trouwens eind deze maat terug voor mij eerste pas. Het is sinds oktober geleden dat ik m'n kleedje nog gezien heb. Ik ben echt wel aan het popelen.
Succes in elk geval!
|
|
Nina
|
8-7-2010 14:25:42
beiden hartelijk dank voor de tips,enne katrien veel succes ik hoop echt dat ik een jurk vindt want zot of niet heb daarnet op het internet een hele mooi witte gothic jurk gevonden allesbehalve klassiek maar heel mooi
|
|
kimberly
22-9-2011
|
8-7-2010 14:40:54
Hallo Nina, ik heb ook maatje 46 en mijn kleedje komt van 'www.aziexport.be' bij lin en davy Zhang-Broeckx (Merksplas).moet zeggen ze is op maat gemaakt want ze nemen je maten uitgebreid op. mijn kleedje zelf kost 499 euro stola erbij 549€, is van luxe taftzijde,en kon alle kleure krijgen wat ik wilde, ga zien op hun website, en bespreek bij afspraak wat je wilt. succes! Mvg Kim
|
|
Tanja
12-6-2010
|
8-7-2010 16:03:08
Hallo,
Mijn kleedje was van Linea Raffaelli, en ze maken die in elke maat.
Ik heb het gekocht bij Linx in Leuven, daar hebben ze alle modellen van de collectie, maar je kan dat merk in veel winkels kopen.
Prijzen zijn tussen 1200 en 2200 euro, rok met top apart is altijd iets duurder dan een kleed uit een stuk.
Veel plezier met je zoektocht!
Groetjes,
Tanja
|
|
Philip
10-9-2010
|
8-7-2010 19:41:39
Mijn kleedje komt van couture conny in Aalter! heb er echt veel kunnen aantrekken hoor in die maat! groetjes, ann
|
|
karen
31-7-2010
|
9-7-2010 12:55:41
Ik heb mijn jurk gevonden bij Mia Monta in Zottegem.
Ik heb de zoektocht zo lang mogelijk uitgesteld omdat ik bang was dat ik niet in de pasmodellen zou kunnen. Sommige waren inderdaad wat klein, maar de winkeldame heeft mij perfect geholpen en het topje dichtgehouden. Een ander pasmodel was dan weer te groot.
Uiteindelijk ben ik met een jurk naar huis gekomen die ik oorspronkelijk niet eens wou aandoen, maar die mij super staat. Mijn mama krijgt er nog steeds tranen van in haar ogen.
Al mijn 'goede' punten worden benadrukt, en niemand die nog gelooft dat dit maat 46 is.
Gewoon een winkel binnenstappen zou ik zeggen, je laten helpen door de verkoopster en genieten...
Veel succes
|
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|