Terug naar overzicht
DOEN! u schoenen gaan eruit springen en dat kleur maakt het net leuk! Ik heb ook al besloten om roze schoenen aan te doen onder mijn nog-niet-gevonden-misschien-witte-trouwkleed :):)!!
Echt doen, dat is echt super! Ik heb een gebroken wet kleedje, met knal rode schoenen onder... (Rood = ook ons themakleur doorheen onze dag) Morgen kan ik het eindelijk aan doen Groetjes Dorien
Hallo Liselotte, ik wil ook graag wat er echt uitspringt...het mag eens wat afwijken dan al dat traditionele...maar wit en fuschia gaat goed samen, maar kweet het gewoon niet zeker van fuschia en ivoor...
Natuurlijk gaat dat samen ! Op een tradioneel huwelijk lijkt het me potsierlijk maar bij een thema : fantastisch !
Dan ga ik zeker voor mijn fuschia schoenen gaan, kleur geeft meer pit en Dorien, dan wens ik je morgen een supermooie dag toe die je nooit vergeten zal!!! geniet ervan!!!
Ik heb een kort wit kleedje met fuschia schoenen en vind het persoonlijk super!
en dan nu de volgende vraag....ik wou dus online de schoenen bestellen van Rainbow, omdat je deze kan laten verven in gewenste kleur, maar kan ze enkel in wit/ ivoor bestellen...hoe en waar kunnen die dan geverfd worden???? nu geraak ik toch even het noorden kwijt....?!
@ Leen, bedankt! Geniet van de voorbereidingen want het gaan echt snel...
Misschien bij de schoenmaker? Ik weet dat de winkel waar ik mijn kleed wil kopen ook schoenen verkoopt en ze in alle kleuren kan laten vervenhttp://www.diannadavid.com/
wit kleedje met fuchsia schoenen klinkt super, zeker doen meid! Kleur mag... Ik weet niet waar je woont maar de bruidswinkel waar ik mijn kleed gekocht heb (bruidsparadijs in merksem) verkoopt die schoenen ook en laat ze ook verven. groetjes, ilse
Doen! Gaat echt de max zijn!!! In combinatie met een bruidsboeket waarin fushia is verwerkt gaat het helemaal af zijn! Grtjs
Ik heb hier ook lang over getwijfeld en het niet gedaan. Nu heb ik heir spijt van hoor, maar aangezien ik mijn wittekes al heb ga ik ze toch dragen. Doen dus!!! Anders ga je zoveel spijt hebben als ik. Heb een fuchsia bruidsboeket van gerbera's en de kindjes hun accenten en das van aanstaande zijn er ook in. x Kitty
Allen enorm bedankt voor de reacties! Ben er nu 200 procent van overtuigd dat ik nu ook voor de fuschia schoenen zal gaan! evenals fuschia in bruidsboeket en das van mijn ventje! Heb net een bruidswinkel in hasselt gevonden, waar ze rainbow schoenen hebben!!! super!! kijk er al helemaal naar uit!