Terug naar overzicht
Smeer er een gekleurde dagcrème op of zo? Of laten zoals het is... Jij zult waarschijnlijk de enige zijn die het ziet.
Ik zou het ook zo laten. Als het uzelf niet stoort. groetjes Angela
mja, dagcrème zie ik niet zitten, als dat dan afgaat of zo.... Ik denk ook van het zo te laten, ikzelf zie het toch niet, hihi, de anderen misschien wel maar ja, niets aan te doen zeker. Hoop dat het niet te erg opvalt...
Gewoon nog blijven lopen zonder bandjes, maar ik zou niet speciaal gaan knoeien met schmink of zo... Als ik mijn top bekeek na mijn feest, hing daar toch wel wat schmink aan, enkel van mijn gezicht en hals... Daar dan nog eens extra schmink bij... Geen goed idee, denk ik!
Ik heb hetzelfde probleem voor. Bij de eerste zonnige dagen een topje met spaghettibandjes aangedaan en deze staan er in en willen er precies niet uit. Ik heb het al opgegeven. Heb nog even tijd, maar als ze er in blijven staan, dan is het zo. Ik ga niet liggen knoeien met bruinen zonder zon (kan plekken geven) en ga het ook niet liggen bij shminken.
Ik had het zelfde, maar met m'n haltertop van m'n bikini, van maanden voor de trouw en er niet meer 'uitgegaan'... dacht ik zelf, maar niemand heeft er op gelet! Op bepaalde foto's vind ik dat je het wel ziet, maar het valt niemand op hoor! En als ik er op wijs, zeggen ze dat het de lichtinval is. Dus: goed scrubben voor je in de zon gaat om je velletje te vernieuwen, verder zonder bandjes en je er verder niet meer ongerust over maken!
Ik trouw op 6/8 en heb een enorme zonnebril in mijn gezicht staan. Ik gebruik dagcreme waar er bruinen zonder zon in zit en dit enkel op mijn 'bril' Het lukt een beetje maar ik vrees dat je het gaat blijven zien. Als je bandjes niet zo erg opvallen zou ik er ook niet teveel aansmeren hoor!
Ken het probleem. Ik trouw pas in september, maar heb ook bandjes staan.Op mijn werk mag ik wel topjes en haltertopjes dragen en zit ik ook regelmatig buiten met het mooie weer, maar ik blijf met bandjes staan vooraan. Strappless gaan werken kan ik niet. Mijn broer is op 9 juli getrouwd en daar had ik een bustierkleedje aan. Op mijn rug ben ik mooi bruin (leve de haltertopjes), maar vooraan staan er nog steeds bandjes...Op de foto's zijn die dus jammer genoeg ook te zien. Enig idee hoe ik die weg krijg zonder steeds naar de zonnebank te lopen?