Nu Online
Momenteel zijn er 438 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Eindelijk terug op gang nog 21dagen te gaan

8-7-2010 18:05:34
Na mijn exaampjes,... eindelijk terug in actie kunnen schieten voor de trouw.
Vorige week heb ik mijn huwelijkskaars nog besteld en trouwboeket en corsages. Ook het 1e proefkapsel is achter de rug, waar ik heel leuke reacties heb op gekregen, en aangenaam verrast dat het zolang houden met die krullen en die extentions.
In het weekend ben ik even gaan uitblazen op Rock Werchter

Deze week zijn de ringen toegekomen (fantastisch mooi!!!) en heb ik mijn 2e pas gehad (beetje tegen gevallen)...
Vantweekend ga ik met men ventje op zoek naar een kostuum (aangezien hij zijn been gebroken had, nog steeds geen) Nog 21 dagen dus dringend dringend dringend... We zouden normaal ook eens bij de fotograaf langsgaan, en de receptie in elkaar boxen en nog eens bij de pastoor paseren.
Volgende week 3e pas.. en zou ik het kleed mee mogen nemen naar huis (als het goed is natuurlijk) en heb ik ook mijn 2e proefkapsel. Dan eens bekijken naar tafelschikking, hoeveel er nu uiteindelijk aanwezig zullen zijn,... Ja.; en dan gaat het beginnen korten e... Boekjes vouwen, kadootjes voor de kindjes, vader-dochter liedje, dansje inoefenen... en iedereen nog eens afbellen zeker.

Ik denk dat ik niks vergeten ben maar het blijft dan ook bij denken. Ik kijk er enorm naar uit, maar het besef is er nog niet voor de volle 100%.. van zenuwen heb ik geen last, :) mja wat niet is kan nog komen e :)

xxxxxxxx

Jennifer
30-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 663

Sharon
4-9-2010
 Meld misbruik8-7-2010 20:39:49

hihi ja het begint serieus in te korten hé!
Veel plezier met de laatste voorbereidingen.
En goe dat je even pauze hebt genomen, eens beetje minder stress kan geen kwaad he :).
groetjes sharon

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...