Nu Online
Momenteel zijn er 287 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

de beroemde 100 dagen!

8-7-2010 23:57:58
Hallo,

Wij zijn intussen ook de 100 dagen voorbij, nog 99 op de teller nu! Spannend, nu zal het wel snel beginnen gaan. Ik wou dit toch ook even met iedereen delen. :-)

Groetjes en nog veel plezier met het voorbereiden aan allen,

Goedele
16-10-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 962

Evie
16-10-2010
 Meld misbruik9-7-2010 6:56:16

Hoihoi,

jullie trouwen ook 16Oktober :-) Is wel grappig want in men omgeving lijkt iedereen te verschieten dat we dan nog willen trouwen, allemaal liever in de zomaar :p toch leuk als we dan net niet zoals iedereen willen doen ;-)

Hoe staat het met jullie voorbereiding? Ik ben nog over een paar dingen aan het twijfelen maar wil echt alles van te vore geregeld hebben dat ze niet de laatste week nog met iets afkomen :-)

Groetjes Evie

Goedele
16-10-2010
 Meld misbruik9-7-2010 12:46:45

Ja wij hebben dus ook een herfsthuwelijk. :-) Bij ons waren de reacties gewoon. Het komt naar t schijn meer en maar voor dat men kiest om in het voorjaar of het najaar te trouwen. De kans op mooi weer is iets kleiner maar in de zomer kan je evengoed pech hebben.
Voor ons heeft die datum een speciale betekenis omdat we dan juist 10 jaar samen zijn.
De voorbereidingen gaan vlot maar we hebben toch nog best veel werk voor de boeg. Ik ben ook iemand die alles mooi op tijd geregeld wil hebben, anders zorgt dat toch maar voor stress en het vorobereiden is ook al de halve fun. :-)

Groetjes!

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik9-7-2010 12:58:31

Het cliché klopt wel, je zit dan ineens in stroomversnelling... had wel nog ff zo tussen de 45 en 65 dagen dat gevoel da'k weer niks kon doen, maar sinds ik onder die 50 dagen zit, gaat 't erg snel. Hopelijk de komende twee weken ook, want heb niets anders aan hoofd dan trouw daar ik in zomerreces ben van werk. :)

Goedele
16-10-2010
 Meld misbruik10-7-2010 2:04:24

@Kathleen: O bij jou komt het nu wel héél dichtbij! Veel plezier met de laatste voorbereidingen!!!

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik10-7-2010 11:00:48

Thx Goedele! :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...