Terug naar overzicht
Ik ben vandaag in het gemeentehuis geweest om ons cd-tje af te geven. Wij hebben ook 3 liedjes net zoals jullie. Bij ons is daar eigenlijk niet echt over gesproken of het nu het volledige liedje is of niet. Het staat er helemaal op maar ik ga er van uit dat ze in het gemeentehuis zelf wel zullen bepalen of ze het helemaal gaan spelen of niet. Zou dit niet een beetje van het moment zelf afhangen? Allez, da hoop ik toch :-). Gebruiken jullie ook tekstjes?
Hey Carmen, Bedankt voor jouw reactie.Het zal inderdaad van het moment afhangen maar ik wou dat gewoon even weten zodat ik gepaste nummers kies.Wij gebruiken geen tekstjes in het Gemeentehuis zelf maar na de receptie in de zaal, brengen we de familie naar een ruimte waar we nog een uitgebreide bedanking doen voor onze ouders en andere familieleden en lezen we ook nog een tekstje voor. Daarna hebben onze ouders ook de kans om zelf iets te zeggen. Zo moet je dat niet aan tafel doen waarbij je het risico loopt dat niet iedereen aandachtig volgt. Groetjes