Terug naar overzicht
Mijn schoenen zijn ook van Luca Renzi, maar 'k heb ze gevonden bij Van Loock in Zandhoven. Wel de moeite om tot daar te rijden hoor! En de Luca Renzi's zitten gewoonweg fantastisch, zelfs voor iemand met zeer moeilijke voeten zoal ik!Groetjes,Sylvie11/03/06
ik heb de mijne daar ook gekocht. Je moet wel tijd maken ervoor en een goede tip: ga eerst binnen een kaartje trekken ( zoals bij de slager) en ga dan in de vitrines kijken ...ik heb 2 uur moeten wachten voor het mijn beurt was. Binnen in de winkel kan je zomaar geen schoenen passen; je moet je beurt afwachten en dan zeggen welke je wil en de verkoopsters gaan die dan halen voor je om te passen.Dus je moet geduld hebben hier ... maar wel de moeite!!
Inderdaad bij Van Loock in Zandhoven kan je die schoenen vinden. Ik heb de mijne daar ook gekocht, en als je wil kan je ze overkopen. Ze zijn alleen ingelopen, en één dag gedragen... Moest je interesse hebben, laat dan een email achter...Groetjes,Tine
Ik heb de mijne ook gekocht bij Van Loock in Zandhoven, ik draag ze enkel op mijn trouwdag in mei dus als je interesse hebt om ze over te kopen wil ik altijd een foto doorsturen. Nieuwprijs was 124 euro. Je mag me altijd een mailtje sturen chdebie@pandora.be
Ik heb maat 38, was ik ff vergeten te vermelden. ;)