Terug naar overzicht
Je hebt de juiste ingesteldheid Evy, gewoon genieten van een heerlijke trouwpartij en laat je humeur hier niet door verpesten. Ok zij zal blijkbaar heel graag zwanger worden maar er manisch mee bezig zijn helpt echt niet. Ook het excuus dat ze het niet leuk zou vinden met je vrienden is volgens mij net dat... een excuus. Misschien wil ze gewoon aandacht en kan ze er niet tegen dat die dag alle aandacht naar jou zal gaan? Geniet in elk geval van je vrijgezellen hé. En pech voor haar want zij mist waarschijnlijk een heel gezellig en leuk weekend. groetjes, ils
Dank je wel Ilse,het is fijn dat je op dit forum eens je hart kan luchten he.Jouw dag komt ook dichterbij.Zie je het eenbeetje zitten?Ondertussen is het etenprobleem al opgelost. Zo nu ga ik me klaarmaken voor de avond!!!!Ik ben zo benieuwd!!!!Groetjes,Evy
IK HEB OOK ZO'N VRIENDING GEHAD. ZE WILDE ALTIJD HAAR GOESTING EN OP DEN DUUR STALKTE ZE ME ECHT. IK HEB ER SERIEUS VAN IN DE PUT GEZETEN. NADAT IK BEVALLEN WAS VAN MEN TWEED KINDJE HEB IK ZE NOG EEN MAAL GEZIEN EN DAN NIET MEER. ZE HEEFT NIKS MEER LATEN HOREN. HEB VAN IEMAND TE HOREN GEKREGEN DAT ZE GEEN CONTACT MEER MET ME KON HEBBEN OMDAT IK NU TWEE KINDEREN HAD EN TOCH NIET MEER WEG KON GAAN. BEN UITEINDELIJK WEL BLIJ DAT IK DAAR VANAF BEN. OP DEN DUUR WEEGT HET OOK DOOR OP JE RELATIE ZENNE. ZIJ WAS ALLEEN EN JALOERS OP ALLES WAT IK HAD. IK DACHT OOK DAT IK HAAR GOED KENDE,NIET DUS GROETJES ANGELA
Hey Evy, Hoe is je weekend gegaan? Ik zie het bij mij volledig zitten, ik ben dit weekend mijn trouwring gaan ophalen bij Gerda de Vrij in Antwerpen (mijn ventje gaat er geen dragen dus daar hebben we er ook geen voor laten maken, zonde van het geld). De ring is héél mooi en kan niet wachten om hem aan te doen groetjes, ilse