Nu Online
Momenteel zijn er 651 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ruzie met vriendin en geen eten voor 's avonds

9-7-2010 12:39:25
hoi medebruidjes,
bij ons staan er nog 21 dagen op de teller. Ik vind het allemaal heerlijk.
Ik blijf er nog vrij rustig onder en ga er van uit dat alles wel in orde komt.
Straks is het mijn vrijgezellen en ik heb echt olifanten in mijn buik! Niet van de zenuwen, want ik weet dat het heel leuk gaat worden :-) Ik ben gewoon zo nieuwsgierig!!!!!
De mama van een vriendin van mij ging voor op het avondfeest de groentjes zorgen om smosjes te maken.
Deze vriendin is vorig jaar getrouwd en toen heb ik midden in mijn zwaarste verbouwmomenten toch nog tijd gemaakt om haar vrijgezellen te organiseren, haar trouwzaal te versieren (veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel werk) en nog allerlei andere dingen te regelen. Dat was dus om half 5 opstaan en om hal 1 gaan slapen een heel week omdat ik het anders niet gedaan kreeg. Maar de laatste tijd merkte ik dat ze alleen maar kwam of belde als ze iets nodig had. En dat ze mij probeerde af te breken en iedere keer commentaar gaf op geldzaken, andere vrienden van mij. Mijn vrijgezellen begint vanavond en gaat door tot morgenavond. Morgen moet ze werken en ze zou met gemak kunnen ruilen, maar ze zegt vlakaf dat ze niet wil ruilen en dat ze mijn andere vrienden toch niet tof gaat vinden. Ook al kent ze die niet. Ze is echt manisch bezig met zwanger te worden. Ik ben een hele soldendag mee gaan winkelen voor zwangerschapskledij terwijl ze niet eens zwanger is en ik een hekel aan shoppen heb. Ze is nog maar 2 maanden bezig en nu gaat ze helemaal niet mee naar de vrijgezellen omdat ze (volgens haar) weer niet zwanger is. Het kwetst me echt dat ik zo naief ben geweest om alles alles alles aan de kant te schuiven voor haar. Ik vind dat vriendinnen dat voor elkaar doen. Maar dat zij niet eens de moeite neemt om , al is het maar heel even , te komen naar mijn vrijgezellen dat doet pijn. Ik begrijp dat niet!
Misschien ben ik gewoon te naief, mijn schat zit al lang te zeggen dat ik te veel van mij liet profiteren. Nu krijgt hij potverdikke weeral gelijk ! Ach, dat zal wel niet het belangrijkste zijn. Ik heb een superleuk weekend voor de boeg en een heerlijke trouwpartij in het vooruitzicht!
Groetjes,
Evy

Evy
31-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1197

ilse
7-8-2010
 Meld misbruik9-7-2010 12:47:04

Je hebt de juiste ingesteldheid Evy, gewoon genieten van een heerlijke trouwpartij en laat je humeur hier niet door verpesten.
Ok zij zal blijkbaar heel graag zwanger worden maar er manisch mee bezig zijn helpt echt niet. Ook het excuus dat ze het niet leuk zou vinden met je vrienden is volgens mij net dat... een excuus. Misschien wil ze gewoon aandacht en kan ze er niet tegen dat die dag alle aandacht naar jou zal gaan?
Geniet in elk geval van je vrijgezellen hé. En pech voor haar want zij mist waarschijnlijk een heel gezellig en leuk weekend.

groetjes,
ils

Evy
31-7-2010
 Meld misbruik9-7-2010 16:10:24

Dank je wel Ilse,
het is fijn dat je op dit forum eens je hart kan luchten he.
Jouw dag komt ook dichterbij.
Zie je het eenbeetje zitten?
Ondertussen is het etenprobleem al opgelost.
Zo nu ga ik me klaarmaken voor de avond!!!!
Ik ben zo benieuwd!!!!
Groetjes,
Evy

angela
2-10-2010
 Meld misbruik9-7-2010 19:49:03

IK HEB OOK ZO'N VRIENDING GEHAD. ZE WILDE ALTIJD HAAR GOESTING EN OP DEN DUUR STALKTE ZE ME ECHT. IK HEB ER SERIEUS VAN IN DE PUT GEZETEN. NADAT IK BEVALLEN WAS VAN MEN TWEED KINDJE HEB IK ZE NOG EEN MAAL GEZIEN EN DAN NIET MEER. ZE HEEFT NIKS MEER LATEN HOREN. HEB VAN IEMAND TE HOREN GEKREGEN DAT ZE GEEN CONTACT MEER MET ME KON HEBBEN OMDAT IK NU TWEE KINDEREN HAD EN TOCH NIET MEER WEG KON GAAN. BEN UITEINDELIJK WEL BLIJ DAT IK DAAR VANAF BEN. OP DEN DUUR WEEGT HET OOK DOOR OP JE RELATIE ZENNE.
ZIJ WAS ALLEEN EN JALOERS OP ALLES WAT IK HAD.
IK DACHT OOK DAT IK HAAR GOED KENDE,NIET DUS

GROETJES ANGELA

ilse
7-8-2010
 Meld misbruik12-7-2010 8:17:52

Hey Evy,

Hoe is je weekend gegaan?
Ik zie het bij mij volledig zitten, ik ben dit weekend mijn trouwring gaan ophalen bij Gerda de Vrij in Antwerpen (mijn ventje gaat er geen dragen dus daar hebben we er ook geen voor laten maken, zonde van het geld). De ring is héél mooi en kan niet wachten om hem aan te doen

groetjes,
ilse

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...