Nu Online
Momenteel zijn er 266 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Blauw oog 6 dagen voor mijn trouw + keelpijn

9-7-2010 14:06:52
Hallo lieve bruidjes allemaal,
Het zit me weer eens mee hoor.
Ik zit met een blauw oog. een botsing met mijn zoontje van 3.... ocharme dat kind was er heel verdrietig door. hij zei zo 'mama, nu kan je niet met mij trouwen omdat je een blauw oog hebt, sorry'.
Hij kon er niet aan doen mijn lieve schat maar ik loop er wel mee. Zou dit tegen vrijdag weg zijn?

Daarbij begin ik serieus last te krijgen van keelpijn. Al 3dagen doe ik niets anders dan strepsils slikken maar nog geen beterschap. Ik denk dat ik maandag maar naar de dokter ga.... en daarn ga ik me in een glazen kastje opsluiten

Nathalie
16-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1255

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik9-7-2010 14:14:25

Hey Nathalie!

geen stress! Dat blauw oog zal wel opgelost geraken en zo niet, smink is iets heel nuttigs :)!

Voor de keelpijn, tja ik denk dat het eerder aan de stress ligt! Gewoon rusten en zoals je al doet, strepsils :):)!

ik wens jou de mooiste dag van je leven toe!

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik9-7-2010 15:09:47

Goed ijs gebruiken, Hirudoid is erg goede zalf ertegen.

ilse
7-8-2010
 Meld misbruik9-7-2010 15:31:35

idd hiroduid ofzo is goede zalf en voor de rest ijs leggen
wat de keelpijn betreft: veel rusten en eventueel thee met honing en citroen?
groetjes,
ilse

Keshia
26-5-2018
 Meld misbruik10-7-2010 12:27:36

Hallo.

Wij trouwen een dagje na jou en ben ondertussen al 2 weken ziek. Angina, sinusitis en ongelofelijk moe. Ik moet wel zeggen dat ik cvs patiënte ben en dus meestal moe ben, maar nu door de stress van de trouw zit ik er weer helemaal onderdoor. Moet nu een héél zware energiekuur nemen zodat ik er tegen zaterdag toch wel beetje door zou moeten zijn.
Voor de keelpijn inderdaad thee met honing en citroen. En we zullen positief denken zodat we er helemaal zullen staan op onze speciale dag!

Groetjes Keshia

Nathalie
16-7-2010
 Meld misbruik12-7-2010 9:57:14

Dag iedereen,
bedankt voor jullie reacties. Mijn blauw oog is idd al wat beter. Nog een heel klein beetje....

Keelpijn blijft me parten spelen maar ik ga me deze week echt rustig proberen te houden en op tijd te gaan slapen (zeg wel proberen natuurlijk ). Was nogal een zwaar weekendje....

stephanie
4-9-2010
 Meld misbruik13-7-2010 17:13:06

Nathalie ik zou toch naar de dokter gaan... Wie weet kunnen ze jou voor die ene keer een paardenmiddel geven!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...