Terug naar overzicht
Hey Nathalie! geen stress! Dat blauw oog zal wel opgelost geraken en zo niet, smink is iets heel nuttigs :)! Voor de keelpijn, tja ik denk dat het eerder aan de stress ligt! Gewoon rusten en zoals je al doet, strepsils :):)! ik wens jou de mooiste dag van je leven toe!
Goed ijs gebruiken, Hirudoid is erg goede zalf ertegen.
idd hiroduid ofzo is goede zalf en voor de rest ijs leggen wat de keelpijn betreft: veel rusten en eventueel thee met honing en citroen? groetjes, ilse
Hallo. Wij trouwen een dagje na jou en ben ondertussen al 2 weken ziek. Angina, sinusitis en ongelofelijk moe. Ik moet wel zeggen dat ik cvs patiënte ben en dus meestal moe ben, maar nu door de stress van de trouw zit ik er weer helemaal onderdoor. Moet nu een héél zware energiekuur nemen zodat ik er tegen zaterdag toch wel beetje door zou moeten zijn. Voor de keelpijn inderdaad thee met honing en citroen. En we zullen positief denken zodat we er helemaal zullen staan op onze speciale dag! Groetjes Keshia
Dag iedereen, bedankt voor jullie reacties. Mijn blauw oog is idd al wat beter. Nog een heel klein beetje.... Keelpijn blijft me parten spelen maar ik ga me deze week echt rustig proberen te houden en op tijd te gaan slapen (zeg wel proberen natuurlijk ). Was nogal een zwaar weekendje....
Nathalie ik zou toch naar de dokter gaan... Wie weet kunnen ze jou voor die ene keer een paardenmiddel geven!