Terug naar overzicht
Hoi Elize Ik ging juist een post plaatsen over 't hof van de Putte te Brakel Wij hebben daar onze feest geboekt en onze cateraar ligt nu ook vast 't is er wel een schitterende locatie ik was op slag verliefd, vooral dan omdat de boerderij in dezelfde stijl als ons huis is, uiteraard is het wel een boerderij dus het moet wel je ding zijn hé voor je zoiets leuk vind. De mensen waren er super vriendelijk niet opdringerig en als je wil kan je zelfs de dienst daar laten organiseren ze hebben zelfs een oud altaar te beschikking de zaal gaat tot rond de 200 mensen wij vragen er zelf een 160 tal en dit was geen enkel probleem, 1 nadeeltje kan zijn het is met een trap naar boven, maar ja dan moeten ze die tante of nonkel maar naar boven duwen of trekken hé :D ik vind het alvast een schitterende locatie. In de buurt zijn er wel niet zoveel die geen kurkrecht vragen maar vrij van catering moet wel te doen zijn... succes in je zoektocht :) wij hebben alvast gedaan met zoeken hiervoor dan... Groetjes Fatimma
Dankjewel!Ik bekijk jullie locatie ook eens ! Groetjes, Elize