Nu Online
Momenteel zijn er 428 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vrijgezellenavond

9-7-2010 15:38:11
Hallo allemaal,

morgen heb ik mijn vrijgezellen al... Best wel spannend!
Ik kijk er naar uit, maar ik vrees toch een beetje voor de hitte... ik kan namelijk helemaal niet tegen warmte , mijn maximum temperatuur in hier in België ligt op 23 graden denk ik.
Zijn er nog die morgen gaan vieren?

Groetjes,
Caroline

Caroline
4-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 577

Evy
31-7-2010
 Meld misbruik9-7-2010 16:08:08

Hoi Caroline!
Ik sta op het punt om me klaar te maken voor mijn vrijgezellen.
Ik heb de opdracht gekregen om om 6 uur klaar te staan in een foute feestoutfit.
Vannacht blijven we dan hier slapen en dan gaan we morgen weer gezellig fijne dingen doen.
Morgen komen mijn lief en ik samen op gracias a la vida een multicultureel festival.
Ik heb er echt superveel zin in! Het is inderdaad warm, maar ik ben er zeker van dat ook jouw vriendinnen er iets heel tofs van zullen maken! In ieder geval heel veel plezier en wie weet krijgen we wel een update van onze vrijgezellendag op het forum he!
Heel veel groetjes,
Evy

Sofie
28-8-2010
 Meld misbruik9-7-2010 18:30:27

Hey Caroline,

Bij mij is het morgen ook zover :-) Inderdaad heel spannend allemaal, zeker als ik zo al tips heb gekregen waarbij ik niet weet wat er te van denken :-)

Weet je al waar je naartoe gaat?

groetjes

sofie

Kim
13-8-2010
 Meld misbruik9-7-2010 20:36:53

Hallo
Ik heb ook morgen mijn vrijgezellen en kan net als jij niet tegen die warmte.. En ze zijn me al enkele dagen smsjes aant sturen dat het nog X aantal keer slapen is en dat ik dan mijn kostumeke mag aandoen... Laat ons hopen dat het geen berenpak is ofzo ;-)

We zullen er maar op vertrouwen dat ze dat goed georganiseerd hebben he ;-) Ik ben wel heel benieuwd...

Groetjes en geniet er morgen van!
kim

Caroline
4-9-2010
 Meld misbruik9-7-2010 20:49:07

zelf ben ik van de omgeving van Leuven, maar om eens iets anders te doen, gaan we dus naar Hasselt.
Ik weet dat mijn getuige mij 's middags komt oppikken, we gaan dan iets klein eten en daarna zouden we naar het jenevermuseum gaan. Om 18u komen we dan allemaal samen in het hotel waar we blijven slapen. Ik moet in het zwart gekleed zijn en ik weet dat het thema "katten" is (ik ben gek van poezen). Dus ik verwacht me al aan oren en een staart. We gaan dan met heel de bende eten, dan moet ik opdrachten doen en daarna gaan we naar een danscafé. Eigenlijk weet ik aal vrij veel, maar naar mijn mening nog niet genoeg!
Ik denk dat ik vooral heel veel water ga drinken tot de zon ondergaat, daarna kan ik mijn schade wel inhalen.

Evi
11-9-2010
 Meld misbruik9-7-2010 21:40:07

Hey, ik heb morgen ook mijn vrijgezellen. Ik heb de afgelopen weken kaartjes gekregen met hints maar kan er absoluut niets uit opmaken. Alvast veel plezier gewenst!

Evie
31-7-2010
 Meld misbruik9-7-2010 22:33:39

En hier nog een Evie die morgen haar vrijgezellen heeft, ik hoop dat ze een privézwembad hebben afgehuurd

Sofie
28-8-2010
 Meld misbruik10-7-2010 10:57:15

Haha,

klinkt leuk allemaal. Ik zou zeggen aan iedereen: geniet ervan en ik wens iedereen veel afkoeling toe.

groetjes

Sofie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...