Terug naar overzicht
Hoi Caroline!Ik sta op het punt om me klaar te maken voor mijn vrijgezellen.Ik heb de opdracht gekregen om om 6 uur klaar te staan in een foute feestoutfit.Vannacht blijven we dan hier slapen en dan gaan we morgen weer gezellig fijne dingen doen.Morgen komen mijn lief en ik samen op gracias a la vida een multicultureel festival.Ik heb er echt superveel zin in! Het is inderdaad warm, maar ik ben er zeker van dat ook jouw vriendinnen er iets heel tofs van zullen maken! In ieder geval heel veel plezier en wie weet krijgen we wel een update van onze vrijgezellendag op het forum he!Heel veel groetjes,Evy
Hey Caroline, Bij mij is het morgen ook zover :-) Inderdaad heel spannend allemaal, zeker als ik zo al tips heb gekregen waarbij ik niet weet wat er te van denken :-) Weet je al waar je naartoe gaat? groetjes sofie
Hallo Ik heb ook morgen mijn vrijgezellen en kan net als jij niet tegen die warmte.. En ze zijn me al enkele dagen smsjes aant sturen dat het nog X aantal keer slapen is en dat ik dan mijn kostumeke mag aandoen... Laat ons hopen dat het geen berenpak is ofzo ;-) We zullen er maar op vertrouwen dat ze dat goed georganiseerd hebben he ;-) Ik ben wel heel benieuwd... Groetjes en geniet er morgen van!kim
zelf ben ik van de omgeving van Leuven, maar om eens iets anders te doen, gaan we dus naar Hasselt. Ik weet dat mijn getuige mij 's middags komt oppikken, we gaan dan iets klein eten en daarna zouden we naar het jenevermuseum gaan. Om 18u komen we dan allemaal samen in het hotel waar we blijven slapen. Ik moet in het zwart gekleed zijn en ik weet dat het thema "katten" is (ik ben gek van poezen). Dus ik verwacht me al aan oren en een staart. We gaan dan met heel de bende eten, dan moet ik opdrachten doen en daarna gaan we naar een danscafé. Eigenlijk weet ik aal vrij veel, maar naar mijn mening nog niet genoeg! Ik denk dat ik vooral heel veel water ga drinken tot de zon ondergaat, daarna kan ik mijn schade wel inhalen.
Hey, ik heb morgen ook mijn vrijgezellen. Ik heb de afgelopen weken kaartjes gekregen met hints maar kan er absoluut niets uit opmaken. Alvast veel plezier gewenst!
En hier nog een Evie die morgen haar vrijgezellen heeft, ik hoop dat ze een privézwembad hebben afgehuurd
Haha, klinkt leuk allemaal. Ik zou zeggen aan iedereen: geniet ervan en ik wens iedereen veel afkoeling toe. groetjes Sofie