Terug naar overzicht
Op internet vind ge dat wel denk ik. Ik heb er al zo gelezen van dat het er op neerkomt dat uw zoontje en uw man hetzelfde heten en dat vanaf ... zijn mama ook zo zal heten. Allé, is dan wel met een tof rijmpje natuurlijk :-)
Beste Annelies, Ons zoontjes staan vooraan op ons kaart ( een foto getrokken dat ze sprongen van blijschap) en daaronder sta yes het is zo ver!!! Als je de kaart open doe staan we er met zen allen op en een teks boven Op 10 september 2010 gaan ons mama en papa trouwen ! en dan onze namen nodigen jullie met veel plezier uit. Mss een ideetje. groetjes
hey, op onze uitnodiging zegt onze dochter ook dat we gaan trouwen en dit gaat als volgt:hey,xena hier, ik moet jullie iets vertellen!ik zou het ook kunnen roepenmaar dat gaat niet op een kaartjedus schrijf ik het hier maar neer .... MIJN MAMA EN PAPA GAAN TROUWEN! hopelijk ben je hier iets mee!grtjs jessie
bij ons is het trots kondig ik aan dat mama en papa trouwen gaan de naam was mij al gegeven maar nu krijgt mama hem ook voor de rest van haar leven
wij hebben: psst ik moet iets verklappen, mama en papa gaan in het huwelijksbootje stappen! succes!
Bedankt allemaal, hier kunnen we zeker al iets mee doen