Terug naar overzicht
Ik heb voor mijn collega's een receptie op zich gehouden met schuimwijn en chips.
Ik zou precies toch cupcakes bakken en trouwachtig versieren. Dan kan je een leuk tekstje bijvoegen: 'zo mis je de bruidstaart toch niet helemaal...' Je meot zeker eens rondkijken op hobby-baksites. Mijn taart+cupcakes wordt zo ook gebakken en ik betaal 2euro/persoon. x Kitty
Ik heb rumwafeltjes gebakken. En ik had er succes mee.
he, Mijn vriendin heeft op haar werk een kleine receptie mogen geven in de kantiene. Misschien een idee voor u? Groetjes Frida
Wij hebben ook een receptie gegeven met fruitsap en cava, kleine mini-pizzaatjes, belegde sandwiches, mini-boterkoekjes, cake,...
Met dit zwoele weer kan je misschien een ijskar laten komen...
Wij zetten een grote vaas met snoepjes in de kleuren van ons huwelijk. Dezelfde snoepjes gebruiken we ook voor de bedankjes van de avondgasten. Naast de vaas kan je eventueel een bedankkaartje of een foto plaatsen.
Ik heb zakjes gemaakt met mini merci (aldi). Hetzelfde als de badankjes op het avondfeest maar dan met een ander tekstje eraan. merci voor je wensen merci dat je aan ons dacht merci voor de attentie merci dat je er was! merci voor het meefeesten, merci voor het heffen van je glas merci voor de attentie, merci dat je er was
merci voor je wensen
merci dat je aan ons dacht
merci voor de attentie
Dag Piepke, Ik maak al heel lang als hobby cupcakes, dus ik wil er gerust maken voor op jouw werk! Als je geïnteresseerd bent, dan geef je maar een seintje! Groetjes, Lies