Terug naar overzicht
Hey,Volgens mij vind je wel iets in de Kioto in Zwevezele (Wingene) of de Caribo in Lendelede.Groetjes,Tilly06/05/06
Probeer eens bij Cony te Maria-Aalter (www.Cony.be ). De winkel werd onlangs fel uitgebreid, en ze hebben er een grote keuze.
Maddy in Aartrijkegroetjes Ellen
Dag,Mia Monta in Zottegem is daar wel goed voor.Want zij maken de kledij op maat. Het is niet echt een winkel, eerder een confectiebedrijf. Daarmee heb je het voordeel dat ze alles zeer goed op maat kunnen maken, omdat ze de kleedjes allemaal zelf maken en de stof liggen hebben.Het juiste adres weet ik niet, maar je hebt er wel een website van: www.miamonta.be denk ik. Je moet maar eens kijken.Veel succes nog !
Beste,ga misschien een slangs bij 'Achter de Schermen' in Herzele. Zeer vriendelijke bediening, zeer behulpzaam en ze zeggen eerlijk wat ze ervan vinden en maken gerust de tijd voor je vrij.Mijn schoonmoeder en schoonzus alsook mijn grootmoeder die toch niet allemaal zo mager zijn hebben daar hun gading gevonden. Een aanrader....Vele groeten en succes!Katrien M.