Nu Online
Momenteel zijn er 69 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kledij bruidskindjes gevonden!!!

10-7-2010 15:11:01
Hey hey,

tof nieuws! We hebben de kledij voor de bruidskindjes gevonden!!! En dat op een half uurtje tijd! De 2 van de 3 jongens waren super! De derde is op reis in Frankrijk de gelukzak :-)! Ze zullen er super uitzien! De kleertjes komen van Filou and Friends. Ik vond vooral de prijs/kwaliteit belangrijk... En ik denk dat je dat daar wel hebt! Het is ook van de nieuwe herst/winter collectie dus kunnen ze het een hele winter dragen, wat ook 1 van mijn prioriteiten was.
Dus missie geslaagd. Toen ze vroegen welke schoenen ik eronder zag... moest ik eerlijk "bekennen" dat ik All Stars wel super vond en vind :-). En de 2 mama's gingen eens kijken. Tof toch...

Het gaat super! Alles is bijna in kannen en kruiken :-)

Groeten,
astridenbart110910.bruiloftsite.nl

Astrid
11-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1074

kitty
11-9-2010
 Meld misbruik12-7-2010 8:01:43

Hihi, wij hebben dezelfde deadline als jij om nu nog voor ons patékes die allstars te vinden :)

Ik had er al wittekes gezien met een sobere zilveren tekening op. Net genoeg bling-bling voor mijn oudste dochter die dit op dit moment in haar leven uiterst belangrijk vindt (bijna 4) Nu te hopen dat ze voor beiden passen want ze hebben een totaal ander voetje!

Succes Kitty

Kim
13-8-2010
 Meld misbruik12-7-2010 8:43:26

Mijn bruidsjongens gaan ook all stars dragen! De oudste zwarte hoge, de middelste blauwe, maar lage en de jongste heeft er van kipling, maar gelijkaardig model (allstars heb je niet in kleine maten blijkbaar) Ze gaan er geweldig uitzien!

kimberly

Meld misbruik12-7-2010 17:17:47

hallo,

je kan allstars kopen voor kleine kindjes vanaf maatje 19 als ik me niet vergis op de site van 3 suisses of la redoute!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...