Nu Online
Momenteel zijn er 511 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verslag van onze dag :-)

10-7-2010 16:51:13
Dag bruidjes,

We zijn ondertussen al een maandje getrouwd, maar omdat ik zelf - ook nu nog- zo graag alle verslagjes lees van andere trouwers, kan ik het niet laten onze eigen dag hier in't kort te plaatsen.

's morgens om 6u waren we beiden al wakker, snel kijken of het zonnetje al scheen... en jawel! De dagen voordien was alle regen er al uitgevallen zodat op onze dag de zon volop kon schijnen!
Om 7u kwam de kapster, die mijn haren prachtig heeft opgestoken.
Om 8u was mijn vriendin er al om me op te maken en ondertussen kwam ook onze fotograaf al aan.
Fotograaf van dienst was Jef Celen : wauw, wat een man! We hebben enorm prachtige foto's, hij kent z'n vak echt wel.
Ik begrijp waarom je hem best een jaar vooraf boekt...

Om 9u kwam de suite naar mij thuis om al te klinken en om 9u30 kwam mijn ventje mij ophalen.
We waren helemaal alleen toen hij op de oprit kwam en ik naar buiten, dat was een zalig moment!
Geen glurende buren, de familie stond binnen gezellig te praten en wij hadden alle tijd om elkaar te bewonderen in trouw-outfit !

Daarna naar het gemeentehuis gereden en enkele foto's met de suite getrokken, en dan meteen naar de kerk gereden.
We hadden onze mis helemaal zelf in elkaar gestoken en hebben dus een leuke, persoonlijke viering gehad.
Er was veel volk, veel kindjes, veel enthousiasme!

Omdat het zonnetje zo straalde konden we gerust nog een half uurtje aan de kerk blijven praten met de mensen.
Nadien aten we een hapje met de suite en gingen wij op fotoshoot.
Vermoeiend, maar het resultaat is verbluffend!

Perfect getimed kwamen we tegen half zes in de feestzaal (schalienhuys in temse). Vroeg, maar we wilden ook vroeg starten met onze dansfuif zodat ook de oudere mensen (oma's en opa's) nog een groot deel van de avond konden meemaken.
Eerst receptie in de tuin gehouden en daarna binnen lekker gegeten.

De vermoeidheid begon wel toe te slaan, en toen was er ineens stress voor de openingsdans! Ik had het niet verwacht, want ik geef zelf dansles... maar toch!
Eenmaal op de dansvloer was alle stress weg en het werd de perfecte dans die we zelf voor ogen hadden!

Ik heb lang uitgekeken naar onze trouwdag en ons doel was om er écht onze dag van te maken: "simpel maar mooi", zonder bemoeinissen van anderen. En dat is gelukt : iedereen heeft ons laten doen en we hebben daarom de volle 300% genoten van elk moment.
Dat is toch de grootste tip die ik aanstaande trouwers wil meegeven : doe waar jullie zelf zin in hebben, en niets om anderen te plezieren! Het is juist omdat je jou goesting doet, dat je extra geniet.
We hadden een dag vol glimlachende gezichten, en liepen zelf over van enthousiasme (nu nog :-) ) ...

Ik wens iedereen ook zo'n fantastische trouw als wij !!

Sarah

sarah
12-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1974

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik10-7-2010 16:55:08

Proficiat!!! En kunnen we ergens fotootjes bewonderen? ;-)

shanna
28-8-2010
 Meld misbruik10-7-2010 17:54:51

Idd foto's zijn altijd welkom hé.... dikke proficiat!!

Kim
21-5-2011
 Meld misbruik11-7-2010 18:54:35

Jaaa, ben ook benieuwd naar de foto's! Wij hebben ook Jef Celen dus hoe meer ik er van kan zien hoe liever ;) Op welk liedje was jullie openingsdans en wat voor dans was het?

Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik12-7-2010 12:08:01

Proficiat en hou u niet in om wat foto's te laten zien.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info