Terug naar overzicht
Hallo, Wij hebben onze uitnodigingen verstuurd met flessenpost, en om die lijn van flessen door te trekken, hebben we wijnflessen verzameld. We hebben zelf etiketten gamaakt voor erop, met allemaal verschillende namen van wijnen. Aan de achterkant van onze fles hebben we dan nog het menu gekleeft. Zo moeten we daar ook al niet meer aan denken. Het is origineel en niet duur! Succes Nathalie 07/08/2010
Hey Nele, Ik ben glazen bokaals gaan kopen bij Van Uytsel in Kontich, was max 2euro. Bij de AVA heb ik van die doorschijnende hartjes in plastic gekocht, 0.87euro In het glazen hartje ga ik een houten cijfer doen, deze ga ik in het bordeau schilderen. Het hartje hang ik aan een wit lint en dat lint doe ik dan rond mijn glazen bokaal. In de bokaal doe ik wat bordeau zand en er gaan ook nog 2 visjes in, is ook maar 1euro per stuk. Ga dit de dag voordien op de tafels al zetten en de mensen van de zaal gaan de visjes eten geven. Wij vonden dit origineel. Groetjes, Cindy
Wij volgen al enkele jaren danslessen, en gaan verschillende dansstijlen nemen. Niet enkel de naam van de dans op de kaartjes, maar zo de basispas van die dans erbij ook (zo met voetjes en pijltjes en nummertjes) Groetjes
Leuke en bruikbare ideetjes! Bedankt!!
Wij hadden reisbestemmingen waar we ooit al samen naartoe waren geweest.
Wij gaan onze tafelnamen verschillende bloemennamen geven..
tafelnamen zijn de namen van onze kinderen, hebben 7 grote tafels telkens en das juist gepast wij hebben 7 kindjes