Terug naar overzicht
Ja!! Superweertje! Niet zo verschrikkelijk heet zoals de voorbije dagen en geen regen! We zullen nog extra kunnen genieten!
Hopelijk krijgen we wat er wordt voorspeld he
Ik duim mee voor dit weer. Zou echt de max zijn, ik hou momenteel drie websites in het oog, en op alle drie geven ze tussen de 23 en 25 graden en licht bewolkt (met een kans oop een bui).
Dat zou echt super zijn!!! Ik duim ook volop.. en ook hier zijn de zenuwen terug aan het komen...
En moeten jullie nog veel regelen? Wij hebben vandaag niet veel gedaan, en gaan dit morgen ook niet doen. Woensdag, donderdag en vrijdag vliegen we er weer in! We moeten nog vanalles afhalen en wegbrengen en onze bloemen moeten we ook nog maken. Doen dit immers zelf!
Hoi! Nog steeds goed hé de voorspellingen Vanmorgen hoorde ik dat we vrijdag de paraplu zullen nodig hebben maar zaterdag en zondag stabiel, droog belgisch zomerweer met ong 25 graden... Hopelijk blijft het zo!! Wij moeten nog enkele kleine dingen doen; valiesje maken voor onze 2 kindjes misboekjes naar de ceremoniemeester brengen onze eigen trouwbelofte schrijven vanavond gaan we cava gaan kopen bloemen bestellen voor de ouders, fles porto vr mijn vader kopen kleed nog eens thuis passen en dan vrijdag de auto wegbrengen naar de feestzaal vrijdag ook onze tafels aankleden met tafelpapier en een partytent zetten (eventueel)
Ik had gehoord dat ze voor vrijdag regen geven, zolang het dan zaterdag maar droog blijft
Ja de voorspellingen zijn precies aan het veranderen hé.... 30 proc kans op regen en licht bewolkt maar wel ee aangename temperatuur :-)