Terug naar overzicht
Hallo, Ons huwelijk is al bij 26 dagen, dus het meeste van onze voorbereidingen is klaar!! Je kan ons misboekje gerust eens inkijken als je wil op onze site!! www.7augustus10.bruiloftsite.nl het is wel hier en daar wat aangepast, aangezien wij reeds 4 kinderen hebben!! Veel succes, Nathalie 07/08/2010
Hey Nathalie , Bedankt voor de snelle reactie .Ga er direct eens naar kijken ,wat de aanpassing over de kindjes betreft valt dat al goed mee ,wij hebben er ook al 2 . Merci !!! Sophie
Hey, Ik mail je direct ons misboekje Groetjes Debs
Ook ik ga deze week een datum vastleggen voor ons kerkelijk huwelijk voor eind juni...kwist niet dat het zoveel werk was voor zo een boekje in elkaar te steken... dus ook voor mij zijn tips welkom, je mag ze altijd mailen naar selilo@live.be, jullie zouden me daar al een heel stuk mee opweg kunnen helpen!!!! (ook wij hebben 4 kindjes) alvast enorm bedankt!!! groetjes Leen
Hallo nog eens, ik vind het heel tof dat er nog mensen zijn die trouwen die reeds kinderen hebben!! En die van ons zien er heel hard naar uit. De twee oudsten zullen zelfs voorlezen in de kerk!! Succes allemaal Nathalie
hey meiden, Een goeie raad voor wie in de kerk huwt en dus een misboekje moet maken: ga eerst even langs bij jullie priester zoadat je kan luisteren wat zijn wensen en jullie plichten zijn voor het opstellen van het boekje. Wij hebben volledig carte blanche gekregen, maar voor het zelfde geld moet je alles hermaken. Bij mij is de tekst min of meer rond. Nu nog vollop muziek aan het kiezen. Veel succes er mee! Marijke
Ook voor mij zijn voorbeeldjes altijd welkom! claudia.vanagtmael@hotmail.com
Alle voorbeelden zijn welkom, vooral een mooie tekst voor de eerste lezing en wat originele dingen !! lienv@optionexplicit.be groetjes