Terug naar overzicht
Informeer even bij Cony te Maria-Aalter (www.Cony.be ) Hebben onlangs hun winkel sterk uitgebreid, en hebben heeeel veel keuze (vb tijdens hun twee modeshows tonen ze telkens maar liefst een 180 kledingstukken) Een aanrader!
Probeer eens bij Veerle Vermeire (VéVé) uit Gent-Oostakker. Zij maakt maatwerk dus dat kan geen probleem zijn.
Hallo LiselotMaddy in Aartrijke is een goed adres.Mijn toekomstige schoonmoeder is 71 en ze hadden daar echt veel keuze. En dan ook nog een vriendelijke bediening op de koop toe.Een echte aanrader!Groeten Ellenusers.poink.be/ellenenwim
Hey,Mijn ma is ook 60 en ook door de jaren heen wat zwaarder geworden. Onlangs moesten we naar een huwelijksfeest en zij heeft heel mooie kleren gevonden bij kleding Devisch in Dudzele (niet ver van Brugge).Groetjes en nog veel succes
Dag Liselot,Mijn mama had ook hetzelfde probleem. Bij Prima Donna in Deerlijk hebben ze ons echter gerust gesteld! De verkoopsters zijn er supervriendelijk en behulpzaam. De kledij kan er op maat worden gemaakt en ze hebben een grote keuze. Een aanrader!Aline1 juli 2006
Iedereen enorm bedankt voor alle berichtjes!!! Ik kan nu ten minste enkele winkels voorstellen.Groetjes Liselot x