Nu Online
Momenteel zijn er 518 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vrijgezellenavond

12-7-2010 15:05:58
Is een vrijgezellenavond niet een beetje overroepen???

Ik ben blij dat ik van de mijne vanaf ben...
Niet dat het niet leuk was, maar ik had er meer van verwacht...
Enkele "vriendinnen" zijn gewoon niet komen opdagen zonder te verwittigen, anderen zijn dan weer supervroeg vertrokken om de stomste redenen (vriend zit alleen thuis, honden zitten buiten en het gaat regenen,...)
Om 1u 's nachts was alles al voorbij... ik was totaal niet moe en ik was nog bloednuchter.
Mijn getuige heeft zeker haar best gedaan, ze heeft zelfs mijn eten en hotelkamer betaald. Heel leuk, maar ik wou gerust alles zelf betalen want nu blijkt dat dit haar en haar vriend hun cadeau voor mijn huwelijk was... spijtig dat mijn toekomstige daar niks aan heeft.
Ik heb een beetje spijt dat ik niet bij mijn 1ste idee ben gebleven en we samen in ons stamcafé, waar we elkaar hebben leren kennen, onze vrijgezellen gevierd hebben.

Ach ja, ik hoop maar dat de genodigden voor ons feest ten minste zo fatsoenlijk zijn om te laten weten of ze komen en als ze komen niet na een uur terug vertrekken....

Groetjes,
Caroline

Caroline
4-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 790

ilse
7-8-2010
 Meld misbruik12-7-2010 15:27:16

hey caroline,
Persoonlijk vind ik het ook overroepen of tenminste geen must.
Ik ben niet het uitgaanstype en hou nie zo van verkleedpartijtjes en zot doen (doe normaal dan doe je al zot genoeg ). Al die opdrachten en dergelijke is niks voor mij.
Ik denk niet dat er bij mij een vrijgezellenfeestje zal komen en eerlijk gezegd ben ik daar niet rouwig om.
Een vriendin van mij is getrouwd en had er toen ook geen en de rest is nog niet getrouwd. Bovendien is een vriendin net bevallen en die moet al een babysit gebruiken om naar het feest te kunnen komen dus ik zou dat wel snappen als die dat niet ziet zitten om ook voor de vrijgezellen dit te doen.
Goh gewoon gezellig iets gaan drinken of eten is al goed voor mij.
Ik vind het wel heel spijtig dat je dit als cadeau gekregen hebt, je man heeft daar nu inderdaad niks aan hé
Maar och bekijk het zo, het trouwfeest is het belangrijkste, zolang dat feestje maar knalt is het goed
groetjes,
ils

sarah
7-8-2010
 Meld misbruik12-7-2010 15:46:01

Wij trouwen 7 augustus, en tot nu toe hebben wij nog geen vrijgezelleavond gehad..
voor ons hoeft het ook niet echt..
omdat we toch altijd samen weg zijn enzo dus..
maarja normaal is het de taak van de getuige voor dat te regelen niet..??

maarja, ik lig er niet van wakker..

angela
2-10-2010
 Meld misbruik12-7-2010 15:48:17

Ik ga ook geen vrijgezellenfeest doen. wij wonen al bijna elf jaar samen en hebben twee kinderen. Dus is dat niet echt meer nodig he.

Femke
26-2-2011
 Meld misbruik12-7-2010 16:02:16

Mijn vriend gaat wel een echte vrijgezellen doen, ik niet echt. Ik heb geen zin in verkleed- en zuippartijtjes, maar wil me wel eens amuseren.
Ik ga wel een hele dag met mijn beste vriendin op uitstap. Een dag vol verrassingen voor mij, die zij plant. Wij met ons tweetjes hele dag op stap, zalig! Voor haar vrijgezellen heb ik dit ook gedaan en dat was super! We zijn toen 's avonds wel samengekomen met de mannen bij ons thuis voor gourmet en plezier thuis.

Als er van de anderen (vriendinnen uit de kliek van de mannen) commentaar komt, dan moeten zij dat maar weten: ik trouw!

Maak er toch nog een supertrouw van Caroline!

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik12-7-2010 16:11:36

Hey!

Jammer da je vrijgezellen zo verlopen is!
Voor mij hoeft dit ook niet echt, maar de getuige van mijn vriend (zijn broer) is al van alles aan het plannen !
Mijn getuige (mijn zus) heeft me gevraagd wat ik wou, maar ik weet het zelf niet goed.
Ik zou het gewoon leuk vinden, zouden we gaan schaatsen (1e date) en naar het café gaan waar we elkaar hebben ontmoet.

Ik wens je een superleuke dag toe en hoop dat je je niet teveel zorgen maakt over je vriendinnen! Het is jouw dag!

jessie
24-7-2010
 Meld misbruik12-7-2010 17:52:54

hey,
onze vrienden waren ook aan het plannen, maar wij hebben gewoon gezegd dat wij hier geen nood aan hebben, dus wij hebben er geen! wij vieren die wel onder ons 2tjes vrijdag alleen, gezellig!
grjs jessie

Edel
7-8-2010
 Meld misbruik12-7-2010 18:12:36

Hey,

Die van mij is 31 juli maar op mijn vraag niet te wild en zullen we leuke dingen doen! Was bij mijn zus ook.

Groetjes,
Edel

kristel
20-10-2010
 Meld misbruik12-7-2010 19:28:46

ook wij zijn 11 jr samen en wonen er al 10 van samen en hebben geen vrijgezellen met kindjes is dat hier niet makkelijk je vindt geen babysit voor 7 kindjes, en ben daar ook niet rouwig om trouw niet vr ne vrijgezellen te hebben zal avond ervoor wel op't gemak met men ventje zijn of die week

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik13-7-2010 14:21:36

Ik denk dat het er vooral van afhangt wie je vrijgezellenavond voor jou organiseert. Kent die persoon je door en door en weet die dus wat je graag wil? Of is het iemand die je minder goed kent (verre vriendin of schoonzus of zo)?

Caroline
4-9-2010
 Meld misbruik13-7-2010 18:00:47

de persoon die dit organiseerde is iemand die ik al vanaf mijn 3 jaar ken, het is mijn buurmeisje van vroeger.
Op zich kon zij er niks aan doen hoor, het was de rest die niet "mee wou werken". Volgens mijn vriend lag het misschien aan het feit dat de vrijgezellen doorging in een stad die wat verder weg ligt dan van waar de meeste komen en dat ze dan nog naar huis moeten rijden.
Niks aan te doen...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...