Nu Online
Momenteel zijn er 432 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vrijgezellenavond

12-7-2010 17:23:06
Dag mede-bruidjes,

Zaterdag heb ik mijn vrijgezellendag gehad. En het was fantastisch, beter dan ik had kunnen denken.
We hebben eerst bij mijn getuige thuis een schilderij gemaakt. Een foto van mijn vriend en mij op een canvas getekend, die wij dan moesten inkleuren. Ieder had zijn eigen stuk van het schilderij. Het resultaat krijg ik pas op de trouw te zien, maar iedereen zei al dat het super was. Ben wel benieuwd.

Ik had ook laten vallen dat ik niet zo graag had dat ze me iets lieten aandoen en opdrachten uit te voeren.
Voor we vertokken richting Leuven kreeg ik toch nog een hawaiirokje omgebonden een een flamingo die ik moest opblazen. Alle andere kregen een hawai-glaasje rond hun hals. Die flamingo was een hint naar het restaurant waar we gingen eten: Los Flamencos.

Na het eten kreeg ik mijn eerste opdracht(!). Raymon van het Groenewoud trad op de oude markt op en ik moest samen met mijn flamingo met Raymond op het podium. En het is nog gelukt ook :-).

Daarna nog wat opdrachten moeten doen (oa eigen cocktail maken in een cafe, waar ik een halve liter mojito kreeg aangeboden :-) )

Al bij al was het gewoon een SUPER avond. De opdrachten waren echt super leuk en ik heb me reuze geamuseerd. Spijtig dat het al om is. Aan zij die nog op vrijgezellen moeten gaan, geniet ervan!!

groetjes

sofie

Sofie
28-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 689

Caroline
4-9-2010
 Meld misbruik12-7-2010 18:51:00

hey Sofie,
ik ben blij dat die van jou zo leuk was, misschien was ik beter ook naar Leuven (ben van de omgeving) geweest dan hadden we elkaar tegengekomen!
Die van mij is een beetje tegengevallen, maar ja... niks aan te doen.

Groetjes,
Caroline

Sofie
28-8-2010
 Meld misbruik12-7-2010 19:16:07

Hey Caroline,

jammer te horen dat die van jou was tegengevallen, maar je zal ze toch wel leuk herinneringen aanhebben, niet?

In Leuven liep het zaterdag goed vol met vrijgezellen-teams. Op zich wel leuk om dan bij elkaar opdrachten te doen :-)

Je kan hem misschien nog eens overdoen? Als mijn vriend op vrijgezellen gaat komen we ook terug bijeen, samen met diegene die er zaterdag niet bij konden zijn. Vond ik wel een super idee :-)

groetjes

sofie

Caroline
4-9-2010
 Meld misbruik12-7-2010 19:24:55

ja hoor, er waren zeker heel leuke momenten! Er waren gewoon een paar dingen die me wat tegenstaken: ik heb hierover een bericht gepost.
In Hasselt waren er minstens 10 andere groepen vrijgezellen, wij hebben ook opdrachten voor elkaar gedaan.
Hem overdoen is geen optie meer... mijn vriend heeft hem op dezelfde dag gedaan. Bij hem is het super meegevallen. Hij heeft gewoon getrakteerd in ons stamcafé, gezellige avond onder de vrienden. Ons 1ste gedacht was om hem samen in dat café te doen, maar ik ben dan toch nog van idee veranderd. Had ik misschien niet moeten doen...

Kim
13-8-2010
 Meld misbruik12-7-2010 20:56:26

Ik had ook zaterdag mijn vrijgezelle in Leuven! Ik liep er rond in een wit kapiteinskleedje. Er liepen inderdaad een heleboel vrijgezellen- teams rond.
Wij hadden eerst een dansinitiatie in De Miester, in Bierbeek en daarna kwamen we naar Leuven. Enkele opdrachtjes moeten uitvoeren (onder andere geblinddoekt eendjes vissen int water vant Fonske) en s'avonds gaan eten in De Kansel. Een leuke, gezellige dag! Heb er geen spijt van.

Groetjes
Kim

Sofie
28-8-2010
 Meld misbruik12-7-2010 21:44:29

@Kim: Ik denk niet dat ik je gezien heb. Heb iemand in een duivelspak gezien en iemand met een sluier op haar hoofd. Voor de rest veel mannen die op vrijgezellen waren.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...