Terug naar overzicht
Hoi Liesbet! ik heb dit inderdaad ook al enkele keren gezien, is een heel tof idee! Volgens mij hadden zij dit gewoon bij de fotograaf besteld. Ze zullen vooraf het formaat hebben besproken zodat alles beschikbaar was, dan moest de fotograaf enkel nog hun lievelingsfoto van die dag afdrukken tegen het feest 's avonds. Ze hadden dit dan op een schildersezel staan, die was misschien wel beschikbaar in de zaal zelf? Veel succes! Groetjes, Esther
wij hbb dit met de babyborrel van ons zoontje gedaan... ma ni zo via de fotograaf ofzo hoor.. wij hadden wel een fototshoot laten maken door een vriend, van mijne buik en van ons, en op een van die fotos heeft mijne vriend een hart op mijne buik getekend met de naam erin, en die foto hebben wij gebruikt.... en dan gewoon een fotokader van de blokker of casa, zo zonder kader gewoon glas van 50 op 70, de paspartout was gewoon een groot gekleurd blad van de ava van dezelfde maat, en dan de foto was 30 op dacht 40 ofzo denk ik ( weet de juste maat niet meer) we hbb die foto laten afprinten via kruidvat (2 keer laten doen, ene lag er vor voorbeeld, maar aangezien dat de ganse dag daar lag, waren er natuurlijk krassen en kreukels op enzo en dan had ik er een kaderke (kleintje) bijgezet, met een tekst, (fijn dat u bent geweest, op mijn aller eerste feest, laat iets achter op mijn omkadering, is voor later een fijne herrinering) en we hadden dan goudpennekes en zilverpennekes erbij gezet, en ze konden er dan iets opschrijven, hangt nu op zijn kamer... heel toffe herrinering moet ik zeggen
Hoi, Wou trouwen nu zaterdag en wij hebben als gastenboek een kader met passe-partout! Ik ben de kader (50 x 50 cm) gewoon bij ikea gaan kopen en ik heb zelf een foto van ons geprint met de volgende tekst erbij: "Schrijf jij even je naam op deze passe-partout? Zo hebben wij een leuke herinnering aan ons feest en aan iedereen die er bij was!" Ik heb de foto gewoon in een copycenter laten drukken op printpapier. Later steken we er een trouwfoto in...! Groetjes, Britt
Hey, Ik heb misschiennog een leuk alternatief, gezien bij een vriendin. Zij hadden een houten tuin bankje waar je met een permanent stift iets op kon schrijven. Nadien werd hier vernis over gedaan. Staat leuk in je tuin of balkon. groetjes, angelique
hey liesbet, ik heb bij de action (in reclame) 2 witte canvas doeken gekocht met daarbij diverse kleurtjes verf en verkwastjes. dit geheel zal in de ingang van de zaal gelegd worden en de mensen mogen allemaal hun artistieke gang gaan. ik had dit eerder al gezien op een huwelijksfeest en het was super gelukt (zonder gesmodder). die schilderijtjes hebben dat koppel in hun living gehangen super tof! we hebben ook nog wel een 'gewoon' gastenboek waarin de mensen iets kunnen schrijven. succes ermee!