Nu Online
Momenteel zijn er 499 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

origineel trouwcadeau

12-7-2010 20:45:51
De titel zegt het zelf al...
Mijn vriend en ik zijn op zoek naar een echt origineel trouwcadeau voor het huwelijk van mijn vriend zijn broer en zijn toekomstige.

Mijn vriend wou eerst een oude porsche kopen,omdat het de bruidegom zijn grote droom is,maar dat leek ons toch best wel wat te duur,ookal leggen we met al de broers samen.

Ik heb ondertussen ookal eens prijs gevraagd voor witte duiven,die we dan aan hen zouden geven bij het buitenkomen van de kerk.

Iemand nog leuke cadeautips? Wat hebben jullie zelf zoal gekregen op jullie grote dag,of wat zouden jullie graag krijgen ?

Alvast bedankt.

Ann
21-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1389

Annelies
2-10-2010
 Meld misbruik13-7-2010 9:11:30

Ann,
Ik weet niet of het super-origneel is, maar wij zijn er toch heel erg blij mee. Wij hebben elk een nieuwe fiets gekregen.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik13-7-2010 14:19:36

Een ontbijtmand voor de volgende dag! Zo moesten we zelf niet naar de bakker!

isabelle
1-8-2010
 Meld misbruik13-7-2010 14:53:41

een citytrip is misschien wel leuk of een bongobon misschien vind je daar iets leuks bij.

Laura
14-5-2011
 Meld misbruik13-7-2010 16:07:15

Ik vind 'ervaringen' altijd leuker om te geven dan gewone kadootjes. Ik weet niet hoe avontuurlijk ze zijn aangelegd, maar misschien een tandemsprong, een bungeejump, waterski-initiatie, weekendje raften of duiken ofzo?
Sommigen bestaan in Bongo-bonnen maar anders kan je ook gewoon zelf een kaartje maken waarop je hen uitlegt wat je hen wilt schenken.

Ann
21-7-2012
 Meld misbruik13-7-2010 16:23:56

bedankt voor de reactie's.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...