Nu Online
Momenteel zijn er 343 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

pppffff

12-7-2010 20:59:59
Hey allemaal,
Zie het eventjes niet zitten, heb nog 39 dagen op de teller een ben alles echt beu!
We hebben iedereen verwittigd in oktober:
Mijn schoonmoeder: (ma Flodder.)Van da mens komen mijn haren echt naar boven, ze geeft mij en haar zoon 100 € en al haar kleren moeten goedkoop zijn , mag niet te veel kosten, ze moet het nog aan kunnen doen daarna.

maar dan zit ze wel te zaggen dat haar naam niet op de uitnodiging staat en dat ze de mensen wilt begroeten als ze binnen komen

(ahja haar oudste zoon heeft dat ook zo gedaan hé) dat we rekening moeten houden met haar omdat ze suikerziekte heeft (maar ze is dan wel de 1ste die op den dessert vliegt!)wij betalen voor haar en haar 2 kinderen 370 € aan eten en drank (mja als je dat zegt dan ben je een geldwolf!))Dan de rest van mijn familie ppffff..... mag ook niet de duur zijn enzovoort,....
we hebben zelf een bus gehuurd omdat er mensen niet bij andere familieleden met hun auto mee wilden rijden.

waarom kunnen mensen gewoon niet blij zijn voor ons.

Ik weet dat ik bazig overkom, maar had toch een beetje begrip verwacht van hun dan vooral mja,.....

Sorry mensen voor mijn gezaag moest eens eventjes mijn hartje luchten.

een mijne toekomstige tjah, das relax hé en ik zit hier maar te stressen!!!

Groetjes.

dana
21-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1475

Evie
16-10-2010
 Meld misbruik12-7-2010 21:40:48

hehe dat ken ik! Mijn ouders, zus en broer doen alles wat ze kunnen om te helpen. En zijn ouders die zijn zo ... geven of helpen niks! Nu gaat hij met mijn zus zijn trouwkleren kopen... als daar maar niet nog grotere ruzie van komt :-s ... pffffff

Ochja, niet aantrekken zeker? En gewoon zelf uw eigen ding doen! Maarja dat is makkelijker gezegd als gedaan...

Veel succes! Groetjes Evie

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik12-7-2010 23:39:15

Herkenbaar... nuja niet dat flodderachtige en "gierige". Maar schoonouders beloofden wel financieel te helpen (niet dat dat moet/ nodig is, hebben alles al bijeen gespaard, daar gaat het me niet om), maar concreet nog niets gemerkt. En herhaal, dat hoeft niet, maar waarom zeggen ze dat dan??
En soms had ik liever gewoon praktische hulp zoals ik die van héél mijn familie krijg (mama, zus, broer, meter, tantes en zelfs achterneefjes/-nichtjes [de max!!], gewoon helpen met uitnodigingen, bedankjes, richtingwijzers, enveloppedoos, etc... dat hoeft voor mij niet eens geld te kosten, maar geen één keer boden ze dat aan langs m'n vent z'n kant. Was ik toch wat verbouwereerd van, ze (schoonmama) kwam dan toch es met 'n voorstel af uit zichzelf om te helpen, nl. of ik al aan "de lintjes" had gedacht. Dan denk je ook echt van: sjah... is je geweten gezuiverd met zoiets waar ik zelf heus ook geen werk aan had, de lintjes voor aan de auto's IMAGINE!!.... :s

jo
17-7-2010
 Meld misbruik13-7-2010 7:26:11

tis met u aanstaande da je trouwt hé niet met u schoonmoeder gewoon negeren en eigen ding doen!!!!!!(heb ik even geluk kom super goed overeen met schoonmoeder......hebben huwelijks reis kado gekregen was 5000€ vond ze best te doen....uiteraard betalen wij de feest zelf haar dochter heeft al es feest betaald gekregen zij huwt voor tweede keer voor mij eerste keer...)
mvg de jo

isabelle
1-8-2010
 Meld misbruik13-7-2010 14:51:10

Ik vind het helemaal niet erg dat ik alles zelf heb gedaan. Dan is het ook ons feest. Ik hoop dat alles super verloopt en iedereen tevreden is en als er iemand commentaar geeft moet hij binnen de 2 maand maar zelf een feest geven zo staat het op het huwelijksreglement die ik gemaakt heb ( als grap) heb ook geen bemoeienissen gekregen . Ik betaal dus ik beslis wie met een chique kostuum komt doet maar wie met een goedkopere jurk komt doet ook maar als iedereen maar op zijn gemak is ik heb zowieso een gans andere familie dan mijn man dus er zullen veel verschillende soorten mensen zijn. Dat is nu eenmaal zo
succes nog en laat je niet gek maken hoor ! oh ja en van suikerziekte zou ik niet weten waarom je daar rekening moet mee houden ik ben zelf diabeet dus ik let zelf op wat ik doe. En er is altijd een oplossing

dana
21-8-2010
 Meld misbruik13-7-2010 15:57:02

Tjah theorie is altijd anders dan praktijk hé dames.
Ik doe wel alles alleen mja als ze achter u staan, vind ik vele leuker tegenover dat ze er precies tegen opzien.
Ik doe zeker mijn eigen ding enzo maar dan ben ik de BITCH in hun ogen gewoon omdat we het correct willen hebben ( je trouwt tenslotte maar 1 keer.)
Nog 38 dagen een zen der vanaf, moet ik me van nix aantrekken.

wij betalen ook alles zelf zoals kathleen zegt ze zeggen het eerst en dan..... hulp aanbieden doen ze ook niet hoor, ze geven me zelfs hunne was en strijk (van de kleren dat ze moeten aandoen op de trouw!) ze mochten dat hier gerust hangen (ze rookt, heeft huisdieren....) wou gewoon dat ze proper voor de dag kwamen.

man, man man een die heeft dan 5 kinderen!!
een diabeet tjah zo is ze hé, ze trek het haar niet aan maar toch aan iedereen laten horen dat ze suikerziekte heeft...

mercikes alvast voor de reacties (ben dan toch niet alleen.)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...