Nu Online
Momenteel zijn er 594 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verkorten suiterok Linea Rafaelli

12-7-2010 21:57:16
Hallo allemaal! Binnen 3 weken trouwt mijn zus en ik moet mijn suiterok nog laten korter maken. Heeft iedereen een goed niet al te duur adresje in de regio van Mechelen-Duffel?
De winkel waar ik mijn rok van Linea Rafealli heb gekocht sluit nu voor 3 weken dus daar gaat het niet daarmee ik op zoek ben. Alvast bedankt!
Groetjes,
Evy

Evy

Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 998

Dorine

Meld misbruik13-7-2010 8:24:08

Helemaal uit de buurt maar wil het wel even meegeven. In Gent op de Rooigemlaan is er een atelier waar ze alleen retouches doen. Misschien een ritje waard.

Mocht het lukken dat ik het juiste adres en naam nog vind laat ik het hier zeker achter.

Irina
14-8-2010
 Meld misbruik13-7-2010 8:47:43

Een keertje vragen in Maxim's couture te Mechelen.

Zij sluiten wel van 1 augustus tot 15 augustus en het is een vrij drukke periode dus ik vrees dat je snel moet zijn.

Succes!

Groetjes

Dorine

Meld misbruik13-7-2010 12:25:13

adres gevonden!!!
MISS MODE
Rooigemlaan 199
9000 Gent
09 3445992

je weet maar nooit hé!!
veel succes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...