Terug naar overzicht
Hallo, Wij hebben het ringkussentje vervangen door onze lieve hond. We vroegen aan meneer pastoor of dat mocht natuurlijk. We kochten een speciaal witte mooie halsband waar we dan de ringen zullen aan vasthangen. Maar daarvoor moet je natuurlijk zo een lief beestje in huis hebben hé. Veel succes.
Hoi! Wij gaan een boek gebruiken. Een mooi oud boek (van bij de Slegte of zo) waar we dan een vierkantje uitsnijden om de ringen met een lintje in te bevestigen. Aangezien we beiden echte boekenwurmen zijn, vonden we dit heel toepasselijk en origineel. Groetjes!
Wij hebben ringroosjes gekocht, zie op http://www.ikenmij.nl/ringroos.htm Ze zijn net geleverd en ik vind ze prachtig! En ons dochtertje van 10 maand kan ze goed vasthouden. Succes met de zoektocht! Tine07/08/2010
ons bruidskindje trekt een houten treintje met zich mee en daar aan bevestigen we de ringen
Wij hebben twee beren, één beer als bruidegom (met zo een kostuumpje aan en een hoed) en één als de bruid (met en trouwkleedje en sluier aan). De ringen worden dan met een lintje vastgemaakt aan de beer. Zo stappen de bruidskindjes elk met een beer binnen in de kerk en deze kunnen ze hierna ook houden als cadeautje.
Bedankt voor de leuke idee'tjes iedereen, en een mooie trouwdag gewenst...voor sommigen hier begint het echt wel te korten hé... groetjes veerle
Wij hebben een piratenvlag om de ringen aan te hangen. ons ringendragertje is al helemaal enthousiast :-)
Ook wij gebruiken de ringroosjes. We hebben 2 bruidskindjes, dus ze kunnen allebei een roos dragen.
mijn dochtertje krijgt mijn bruidsboeket in het klein, en daar hangen de ringen dan ook aan