Terug naar overzicht
Wij zoeken ongeveer hetzelfde maar dan de kanten van Oostende, Brugge.... willen het ook prijselijk houden en willen vooral niet te traditioneel zijn.... één groot familiefeest waar iedereen zich thuis voelt!
Ik weet eentje zijn, maar niet direkt in de buurt, in Aalter, feestzaal Ten Dauwe!
Hey, Wij trouwen in juli 2011 en hebben Het Brouwershof in Affligem gekozen. Niet te duur, genoeg plek voor tot 160 personen, fantastische drankprijzen. Mss moet je daar eens kijken? Groetjes
hey,Wij doen onze Weddingparty te san marco Schelle.een echte aanrader en superlekker eten, zelf vind ik het niet duur Groetjes Dana.
Sophie, wij zijn van Oostende en huwen in het Gravenhof. We geven een uitgebreide receptie met andere woorden : Het concept is dat de genodigden van 20u tot 22u30 allerhande hapjes kunnen krijgen. Maar die hapjes zijn niet zomaar hapjes, ik bedoel, er zijn zo'n 16 tal soorten en het zijn op zich kleine maaltijdjes aangeboden met champagne, cava...wijn..;zoals je zelf verkiest. En dan hebben wij nog enkel gekozen voor een desserbuffet, je kan ook enkel een ijskoets of .....keuze genoeg Voor ons viel de prijs heel heel goed mee, iedereen zegt dat het gravenhof zo duur is, maar je kan ook een ander concept nemen hé en daar ben je zeker van goede bediening Je ziet maar..; Groetjes An en Martine
als het gewoon een zaal mag zijn.. in wieze voermansrust...vanaf oktober wordt deze zaak overgenomen en dan is de zaal gratis..kan 200 man zitten..... en den herman kent heel goede traiteur in zw....rt hij doet onze feest ook......(ps bij ons is ook bbq maar vergis u niet kost al zoveel als gewone menu...)prijs valt echt wel mee... mvg de jo