Terug naar overzicht
hallo, Mijn visagiste/kapster is Nuira L'Artista en ze is heel goed. bij mijn proef was het meteen raak. Groetjes
Hoi Sharon, Ik ben visagiste in bijberoep. Als je interesse hebt kan je een kijkje nemen op www.makeupjo.vpweb.be Hier vind je meer info en mijn contactgegevens voor moest je vragen hebben of een afspraak voor een proefmake-up willen maken. Groetjes, Jo
Hey, Succes met je zoektocht! Ik lees zeker mee. Ben van Willebroek en twijfel nog om me al dan niet zelf te schminken... Groetjes Kitty
Ans Brugmans: www.transforme.be , niets dan positiefs gelezen, dus bij haar m'n eerste proef gedaan en meteen verkocht! Ze weet zo hard goed waar ze mee bezig is.
Hallo Sharon, Je mag altijd een kijkje nemen op mijn website www.heidifonteyn.be Hier op het forum bij mijn profiel staan ook nog foto's van bruidjes. Zo heb je een idee van mijn werk. Voor meer info mag je me altijd een mailtje sturen heidifonteyn@hotmail.com Nog veel succes met de voorbereidingen van je huwelijk! Groetjes, Heidi
hey sharon, haar mailadres is: make_up_artista@hotmail.com groetjes
Dag Sharon, Neem eens een kijkje op www.beautifulbride.be Ik kom van Turnhout. Veel succes !
Mijn visagiste is Nada uit Mechelen Zij is ook een ontwerpster. http://www.latana.