Terug naar overzicht
Le Chapeau Antwerpen, voor alle leeftijden hebben ze daar trouwjurken! xx
Couture Rachel in Temse!
HalloBekijk eens de website www.aziexport.be Zij maken jurken op maat, en verkopen jurken voor 299eur tot 599eur.Ik heb mijn trouwjurk daar gekocht en ben heel tevreden.Veel succes!
Hoi, Bruidshuis in Merksem! Goede service! Groetjes!
De meeste bruidswinkels hebben ook een suitecollectie en daar zitten vaak héle mooie en chique jurken tussen hoor in allerlei kleurtjes. Zelf heb ik ook een kleurrijke jurk uit de suitecollectie. Wat de kleur betreft, vind ik dat je moet nemen waar je je goed in voelt en mooi mee staat, als dat dan toevallig wit is, waarom niet? Mijn jurk komt van het Bruidsparadijs in Merksem maar ben ook gaan passen destijds in het Bruidshuis in Merksem en daar hadden ze ook mooie jurken. In Antwerpen stad heb je ook nog Le Chapeau en Jagré. Groetjes, ilse
Héél tevreden klant van Bruidsparadijs in Merksem. Het begon wat slecht doordat ze gemaakte afspraak niet goed hadden genoteerd eerste keer, maar dat hebben ze ruimschoots goedgemaakt intussen. Bovendien werd ik toch bediend ondanks dat ik "geen" afspraak had. Had véél slechte commentaren gelezen, maar zelf werkelijk NIETS van gemerkt.
Ook hier een gelukkige 'klant' van Het Bruidshuis in Merksem!
Hey, ikzelf ben ook niet meer van de jongste en ook een 40tiger. Mijn bruidsjurk heb van Pierre-Yves in Brussel, goede service maar niets kan tippen aan de service van The Honeymoonshop. Misschien inderdaad een beetje verder maar absoluut de moeite waard en bovendien altijd open op zondag, alle winkels trouwens in Rotterdam. Je kan er een gezellige shopdag van maken! Groetjes Fabienne