TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
ingeborg
17-7-2010
|
13-7-2010 21:07:51
Oei, da's niet leuk.... Ik had wel dat wauw gevoel en heb het erna nog enkele keren aan en vind het alsmaar mooier en mooier vinden...
Ik weet dus niet goed hoe het komt.
Ik hoop dat je gevoel veranderd...
Misschien was het puur van de zenuwen?
Succes!
|
|
Ellen
7-8-2010
|
13-7-2010 22:23:27
Hey Ellen, Ik had net hetzelfde gevoel. Begin juni ben ik mijn kleed voor de eerste keer gaan passen en mijn waw gevoel was ook volledig weg. Niet alleen bij mij maar ook bij men mama.. We hebben toen ook foto's genomen en hoe meer ik naar de foto's kijk hoe minder mooi ik mijn kleed vind. Ik zie er niet uit vind ik.. Maar ja daar is nu niets meer aan te doen. Een nieuw kleed kopen was geen optie voor mij, het is al allemaal duur genoeg hé. Vrijdag ga ik voor mijn tweede pas en ik moet zeggen dat ik er niet naar uitkijk... Maarja het belangrijkste is dat ik ga trouwen met de man van mijn dromen :-)
|
|
kitty
11-9-2010
|
14-7-2010 7:35:11
Ik hou mijn hartje al vast want eind juli is mijn jurk klaar voor een eerste pas... Ik had toen gsm-foto's genomen en hoe meer ik er naar kijk hoe lelijker ik ze vindt. Hopelijk keert dat nog!
|
|
ilse
7-8-2010
|
14-7-2010 8:18:35
Hey,
Heb hier op het forum al meer gelezen dat bruidjes ineens beginnen te twijfelen aan hun jurk, dus ik denk dat het wel normaal is hoor. Vermoedelijk heeft het met stress en onzekerheid (gaat iedereen het wel mooi vinden) te maken.
Je moet gewoon onthouden dat je destijds de jurk gekozen hebt omdat je ze mooi vond en ik kan me niet voorstellen dat die nu ineens niet meer mooi zou zijn.
Zelf had ik veel twijfels voor ik ging passen maar bij de 1e pasbeurt had ik toch terug het wauwgevoel. Ok als ik nu terug naar de fotokes kijk dan denk ik wel van ik had dat of dit nog kunnen veranderen maar het zijn maar details. Ik ben nog altijd heel gelukkig met mijn jurk en kan niet wachten tot mijn 2de pasbeurt (31/7).
Hopelijk kan de 2de pasbeurt je wel overtuigen en probeer er vooral niet te veel over te piekeren maar gewoon te genieten van het feit dat je een dag mag stralen naast je kersverse man in een ongetwijfeld héél mooi kleedje
Groetjes,
ils
|
|
Kathleen
24-7-2010
|
14-7-2010 10:07:36
Het klinkt misschien raar, maar ik had de eerste pas meer 'n wauw-gevoel dan bij het kiezen. Klinkt niet logisch, maar toch is het zo... wellicht omdat 't bij 't kiezen niet echt mijn maat kleedje was waardoor ik 't niet juist in zijn geheel kon zien.
Gisteren tweede en laatste pas gehad, de retouches waren zalig goed gedaan en en echt... ben nog steeds erg verliefd op m'n kleed. Hiernet stiekem nog es gaan kijken!
M'n mama was de eerste keer mee gisteren, en da's ook wel leuk, omdat ze dan meteen ziet zoals het moet zijn. Klinkt eveneens raar in oren van velen, maar zou het zo opnieuw op zelfde manier doen. M'n mama die me meteen ziet als een "prinses", met de waterlanders in aantocht, was super!
Kan niet wachten om het officieel te mogen aandoen volgende week.
Wat ik wel vaker las... je mag niet voortgaan op foto's tussentijds eigenlijk, omdat niet alle retouches gedaan zijn, is 't ook op jouw foto's niet optimaal, het ziet er pas af uit, als het echt af is... Denk dat dit 'n verklaring kan zijn...
Bij het kiezen ben je er al op ingesteld dat het niet in jouw maat zal zijn. Bij eerste pas heb je 't in zo jouw standaardmaat en je verwacht er meer van, maar de retouches maken het echt 100% jouw maat... wacht maar tot het allemaal echt af is, je zal zo je 'wauw'-gevoel weer hebben! :)
|
|
Véronique
31-7-2009
|
14-7-2010 11:46:14
Ik had bij de eerste pas al eens mijn haar opgestoken en mijn nicht had al een proefmake-up op me gedaan. Ook had ik mijn juwelen en zo al mee. Dus ik had al meer een totaalbeeld en ik vond het geweldig! Mss bij de volgende pas ook eens proberen?
|
|
ilse
17-9-2010
|
15-7-2010 16:52:55
Hallo bruidjes in spe,
ik kan er van mee spreken over mijn eerste pas.
totaal overdonderd van het kleed, ik heb eigenlijk verschillende stukken van verschillende jurken gekozen in samenspraak met nicky vankets dus ik had het totaalbeeld nog niet gezien. ik schrok wel in het begin en zou eerst kunnen wenen hebben omdat dat niet hetgene was dat ik voor ogen had maar ik moet ook wel eerlijk toegeven dat ik zeer onzeker ben. mijn zus en haar man waren meegaan maar zij waren totaal sprakeloos van mijn kleedje dus dat heeft me min of meer wel wat gerustgesteld
ik hou mijn hartje vast voor de tweede pas
hopelijk komt het nog goed
groetjes
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|