Nu Online
Momenteel zijn er 442 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tafelnamen.... DRINGEND !!!

13-7-2010 21:56:57
Hoi allemaal !
Wij trouwen zaterdag en hadden daarnet de DJ aan de lijn. We vroegen hem of hij de namen wou afroepen om aan tafel te gaan en toen kwam hij met het lumineuze idee om de tafels een naam te geven, zoals een liedje of een artiest. Zo kan hij ook een bijpassend liedje draaien bij het afroepen... Heel leuk, dacht ik, maar nu moet ik op het laatste moment nog namen zoeken voor 11 tafels, waaronder de suitetafel.... Iemand ideeen? Danku danku danku danku :-)
Groetjes
Deborah

Deborah
17-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1928

Sofie
28-8-2010
 Meld misbruik13-7-2010 22:03:16

Onze dj had het idee om iets met kleuren te doen, maar wij hebben daar niet voor gekozen, maar om een voorbeeld te geven:

Rood (Vandaag is Rood - Marco Borsato)
Geel (Yellow submarine)
.....

Bij ons in de zaal hebben ze dit afgeraden omdat het naar tafel gaan dan vrij lang duurt. Wij hebben nu ook tafelnamen (alles heeft te maken met het getal 7, omdat we 7 jaar samen zijn), maar iedereen wordt samen aan tafel gevraagd. Moeten ze ook hun tafel wel beetje zoeken, maar het gaat iets sneller.

groetje en alvast een super trouwfeest gewenst. Laat me weten wat het thema geworden is :-)

Sofie

Ann
27-8-2010
 Meld misbruik13-7-2010 22:13:33

Het kan niet zo moeilijk zijn om 11 namen van artiesten/ groepen of songs te verzinnen.
Denk aan wie aan de tafel zit en welke muziek bij hen past (vb. Nancy Sinatra voor een groep oudere mensen, DJ Tiesto voor een groep jongeren, ik verzin hier maar ter plekke iets) en dan vind je vast wel iets. Voor de suitetafel zou ik jullie favoriet liedje nemen.

Wat ik mij dan weer afvraag is hoe de gasten weten welke tafel voor hen is?
Zeg je hen gewoon de titel/artiest bij het binnenkomen of geef je hen een kaartje, of?

Want alle namen afroepen terwijl de muziek speelt lijkt me een werkje van zeer lange adem.

Veel succes ermee,

Ann

dana
21-8-2010
 Meld misbruik14-7-2010 10:00:06

Hey,
wij zijn vorige week naar een trouw gegaan en daar hadden ze 'the beatles' elke tafel had zijn eigen muziek stuk bv : tafel 1 : all you need is love (ze hadden wel op de achterkant gezet welke nummer tafel het is.)
ik vond het eerlijk gezegd moeilijk want kende de liedjes niet dus tja...
je kunt ook bv: i love the 90 's ofzo. met muziek van de echt 90 's

hoop dat je er iets met bent.

Groetjes Dana

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik14-7-2010 11:43:46

Je moet de mensen idd een kaartje geven met daarop de tafelnaam, anders wordt het moeilijk om te weten wie er wordt bedoeld. Ik zou wel duidelijke liedjes nemen die iedereen kent, zodat je geen verwarde omstandigheden krijgt.
Je kan idd ook werken met liedjes die passen bij de mensen die aan de tafel moeten plaats nemen.
Bv. Voor de eretafel: We are family van Sister Sledge
nonkels - tantes: het tunetje van Familie
Buren: het tunetje van Neighbours
Collega's: working nine to five
Vrienden: het tunetje van Friends
jongere nichten en neven die nog niet getrouwd zijn: Een vrijgezel die gaat pas slapen
...

Je kan ook iedereen een prentje + titelsong van een Disneyfilm geven. Of tunes van series uit jullie kindertijd. Of...

Ik zou inderdaad de liedjes niet volledig laten spelen! Enkel het refreintje of zo. Anders zal dit inderdaad héél lang duren! En dat kan niet de bedoeling zijn.

kelly
24-6-2011
 Meld misbruik14-7-2010 15:42:09

Wij werken met films ,
bij aankomst krijgen ze een cinema ticket , daar staat de naam van de film op , maar ook ipv zaal nummer , tafel nummer.

bij het afroepen wordt dan de soundtrack gespeeld van dat liedje en zegt iemand tussen door ook : Tafel 1 ... Tafel 2 ... voor de mensen die desbetreffende film niet kennen .

katty
5-6-2010
 Meld misbruik14-7-2010 16:20:37

Wij hadden liefde is...prentjes afgedrukt van internet op verschillende kleur papieren, een groot voor op elke tafel en kleintjes voor aan de mensen te geven bij het aankomst. We hadden die gelamineerd en uitgesneden. Elke tafel had zo zijn eigen kleur met een ander prentje. (je kan ook gewoon met effen kleurkaartjes werken zonder prentje)
groen: green green grass of home licht roze: pink panther paars: purple rain
vanille: vanille ice ice baby zilver: huilen is zilver ( christine) rood: lady in red
donker rose: kiss from a rose (seal) bruin: donker bruin cafeetje (de deurzakkers)
oranje: meisjes met rode haren (arne jansen) wit: denk niet wit, denk niet zwart
blauw: blauw, hemelsblauw ( will tura) goud: fields of gold(sting) geel: klein geel visje (k3)
De dj riep dit af en als de mensen binnen kwamen speelde hij een stukje van dit liedje waar de kleur in voor kwam.
Groetjes Katty

sarah
14-8-2010
 Meld misbruik14-7-2010 16:38:11

hey,

wij hebben ook filmtickets en laten ook de soundrack spelen als mensen binnenkomen!

good luck! :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...