Terug naar overzicht
Van outlets weet ik niets, maar ik ben mijn trouwjurk gaan kiezen bij Clair de Femmes. Prijzen variëren daar van € 200 tot € 900 en er zijn echt enorm mooie jurken bij! Op de site kan je alle jurken bekijken, en de prijzen staan erbij. www.clairdefemme.be Groetjes Maaike
Hallo, Ik koos mijn jurk bij Pierre Yves Outlet in Deinze. Ik ben daar als een echte prinses behandeld. Ik vond eerst niet direct iets naar mijn zin, k heb toch een paar jurken gepast. Toen ik zei dat niets ok was, gaf de dame me nog wat tips waarop ik moest letten ikv mijn figuur. Uiteindelijk toonde mijn zus mij nog een jurk die ze gevonden had in het rood. Ik was verkocht. K heb het kleed gepast en gekocht. Ik heb super lovende woorden gekregen voor mijn outfit. Ik voelde me de prinses op het feest :-). Succes. Heidi
Hallo, ben ook van plan om stillekes aan te beginnen met het uitzoeken voor m'n trouwjurk! Op internet al veel gezien naar m'n zin maar wil het budget toch onder controle houden, dus ik volg deze topic zeker & vast mee ;-) Vraagje aan Maaike ivm Clair de Femmes, net even al op de website gekeken! Op 't eerste zicht niet zoveel jurken gevonden naar m'n zin aan de hand van de foto's maar toch een paar én 't moet maar één de juiste zijn hé! Veronderstel dat ze in de winkel wel voldoende hebben om te kiezen... Hoe gaat het daar beetje in z'n werk, te vergelijken met een 'gewone' bruidswinkel? Uiteindelijk is het wel de prijs die de doorslag gaat geven maar hoe zit het met het aanpassen naar jouw figuur nadien? Alvast bedankt! Groetjes, Els.
ik verkoop het mijne voor 450 euro fotos mailen?