Terug naar overzicht
Hallo, Wij organiseerden er reeds activiteiten voor mijn werk. Alles verliep vlot. Mooie locatie ook. Minpunt: parking, maar je kan natuurlijk op de markt of in de straten parkeren. Succes. Heidi
hoi elize, wij trouwen op 14 augustus 2010 in het egliseum!!! joepie nog 29 dagen en het is zover. wij zijn super tevreden over onze locatie! wij hebben een gans thema uitgewerkt en zullen ook s'avonds na de receptie als verrassing voor onze gasten in het egliseum trouwen met rent a priest! ik krijg nu al kippevel als ik eraan denkt. de receptie doen we boven, het feest en de viering beneden. de samenwerking met de mensen van het egliseum gaat super vlot, ze helpen waar ze kunnen. als dj hebben wij voor martin gekozen (menen) die is speciaal al verschillende keren gaan kijken om alles picobelle in orde te hebben voor de klank, wat catering betreft is de zaal vrij van alles, wij regelen zelf den drank, wij hebben voor een menu gekozen maar je mag zelf live cooking doen in de zaal. ze zijn echt flexibel. als je meer info wil mail mij gerust op valerieke_69@hotmail.com doeeiiiiiiiiiii
Dankjewel voor de reacties!Valerie, veel plezier op je trouw!nog twee weekjes :-)!!!Het egliseum vinden we nog altijd de leukste locatie, het zal gewoon kijken worden hoe we het budget zullen regelen...Alsook vinden onze ouders het ver, wij wonen in Gent, de ouders rond Oudenaarde.Ze vinden het te ver voor de familie...dus het zal afwachten worden... xxx Elize
Hallo, ik ben op 3 juli 2010 getrouwd, en ons feest was in het Egliseum. Een schitterende locatie, eens iets anders... Al onze gasten praten er nog steeds over... Ik zou niet twijfelen, het was een uniek feest. Wel een minpuntje: de bazen van het egliseum waren constant aanwezig, en op het einde van de avond waren die allebei stomdronken. Met resultaat, een wat rare afsluit van onze mooiste dag.