Nu Online
Momenteel zijn er 842 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zaal egliseum te ieper

13-7-2010 23:53:12
Hallo iedereen!

Heeft er iemand ervaring met de zaal Egliseum te Ieper?
Ze ziet er alleszins super uit!

Wij zijn op zoek naar een leuke locatie voor 160 personen.
We zijn al een tijdje aan het zoeken, maar jammer genoeg nog niet echt dé locatie gevonden...

groetjes,

Elize

Elize
3-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 2079

Heidi
10-7-2010
 Meld misbruik14-7-2010 15:41:41

Hallo,

Wij organiseerden er reeds activiteiten voor mijn werk. Alles verliep vlot. Mooie locatie ook. Minpunt: parking, maar je kan natuurlijk op de markt of in de straten parkeren.

Succes.
Heidi

valerie
14-8-2010
 Meld misbruik15-7-2010 11:17:21

hoi elize,

wij trouwen op 14 augustus 2010 in het egliseum!!!
joepie nog 29 dagen en het is zover.
wij zijn super tevreden over onze locatie!
wij hebben een gans thema uitgewerkt en zullen ook s'avonds na de receptie als verrassing voor onze gasten in het egliseum trouwen met rent a priest! ik krijg nu al kippevel als ik eraan denkt. de receptie doen we boven, het feest en de viering beneden.
de samenwerking met de mensen van het egliseum gaat super vlot, ze helpen waar ze kunnen. als dj hebben wij voor martin gekozen (menen) die is speciaal al verschillende keren gaan kijken om alles picobelle in orde te hebben voor de klank, wat catering betreft is de zaal vrij van alles, wij regelen zelf den drank, wij hebben voor een menu gekozen maar je mag zelf live cooking doen in de zaal. ze zijn echt flexibel.

als je meer info wil mail mij gerust op valerieke_69@hotmail.com

doeeiiiiiiiiiii

Elize
3-9-2011
 Meld misbruik31-7-2010 14:06:39

Dankjewel voor de reacties!
Valerie, veel plezier op je trouw!nog twee weekjes :-)!!!
Het egliseum vinden we nog altijd de leukste locatie, het zal gewoon kijken worden hoe we het budget zullen regelen...
Alsook vinden onze ouders het ver, wij wonen in Gent, de ouders rond Oudenaarde.
Ze vinden het te ver voor de familie...dus het zal afwachten worden...

xxx

Elize

Joke
10-11-2010
 Meld misbruik14-10-2010 18:00:53

Hallo,

ik ben op 3 juli 2010 getrouwd, en ons feest was in het Egliseum. Een schitterende locatie, eens iets anders... Al onze gasten praten er nog steeds over...
Ik zou niet twijfelen, het was een uniek feest. Wel een minpuntje: de bazen van het egliseum waren constant aanwezig, en op het einde van de avond waren die allebei stomdronken. Met resultaat, een wat rare afsluit van onze mooiste dag.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info