Terug naar overzicht
ik wil het onze wel doorsturen. hebben twee kinderen en er zijn teksten in verwerkt waar ze vermeld worden. als je uw mail adres doorgeeft kan ik het doorsturen. angela.paepen@hotmail.com
hey angela kan je het ook naar mij sturen vanessa_tanis_3@msn.com Alvast bedankt
Wij hebben ook al 2 kindjes. Hebben ze vermeld in de voorbeden, dus bidden voor hen etc. Ik vermeld ze in mijn zelfgeschreven trouwbelofte en op het einde lzen we zelf ons dankwoord voor en daarin vermelden we ook een dank aan onze kindjes. En ze zijn bruidskindjes, dus zijn ze er heel nauw bij betrokken. Succes!
Hier kan je het naartoe sturen: selilo@live.be, alvast superbedankt, zodat ik wat richtlijnen heb waar ik me op kan baseren! groetjes Leen
Hey leen, Heb het u doorgestuurd. Groetjes Tineke
Hallo, Wij hebben ook 4 kindjes en ons misboekje is al klaar!! Je kan het gerust inlezen op http://www.7augustus10.bruiloftsite.nl/index.php Veel succes!! Nathalie 07/08/2010
Hallo, in de uitnodiging verkondigt ons dochtertje dat we gaan trouwen, dan loopt ze ook nog voor met nichtje en neefje. Tijdens de misviering hebben we gekozen om ze te vermelden tijdens onze trouwbeloften.
Hey! Wij hebben zelf ook 2 kindjes en hadden ze ook graag in de teksten verwerkt... Degenen die er geen problemen mee hebben mogen gerust voorbeelden sturen naar sophie_fougnies@msn.com. Alvast hartelijk bedankt!! Groetjes, Sophie